Alla inlägg den 29 februari 2008

Av PIA - 29 februari 2008 22:11

Valparna och Liq mår så himla bra. Dom äter, sover och växer. Var lite orolig för om alla skulle komma åt att äta. Det verkar som dom äter i två lag. Har nästan inte hört ett pip från dom Visst, det har bara gått lite mer än ett dygn, så allt kan hända. Det är inte mycket att se ännu, så jag återkommer med bild på dom  Försökte ladda upp en bild på blommamde påskliljor, men icke sa nicke. Jag har gjömt hur man gör. Får nog ta ett snack med Tessan i morgon (förlåt Tessan). I kväll blev det Findus färdigmat, inget gott, men vad gör man. Ska försöka ta igen lite sömn, men vad fanken, det går nog inte. Småflickorna är också lite sega i dag, så därför får jag ha datorn för mej själv.Zena har börjat löpa i dag, så nu börjar allt om igen. I morgon ska jag bestämma hane till henne.Ha det så gott alla så hoppas jag átt det blir en bild i morgonKramPia

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards