Direktlänk till inlägg 16 augusti 2008

ROLIGT OCH LEDSAMT

Av PIA - 16 augusti 2008 22:59

Först det roliga. Primo gjorde det igen idag. 1:a med CK i Norrköping. Kolla Tessans hemsida och blogg. Duktig är han den lille Prinsen, och duktig är Tessan.Så har då Intensa hämtats. Den lilla otrogna hunden följde med sin nya husse och matte med svansen i topp. Hon vände sej inte om en enda gång. Dom är ju inte främmande för henne och jag vet att dom tycker om varandra.Men innaför fönstret stod Håkan och jag och vinkade hej då, och grät lite.Fungerar det inte så kommer lilla spöket hem igen, men jag hoppas för Intensa skull att det blir ok.Kram på er bloggvänner          Pia

 
 
Andreas

Andreas

16 augusti 2008 23:22

Hallå!
Ja vi hoppas att intensa får det bra och att det går gåt kanon.
Kul att det gick så bra för tessan och primo, det va en lyckad dag för både tessan och mig i norrköping, va tyckte du om kritikn på min riesen? inte illa va?
//Andreas

http://www.andreasqvist.webb.se

 
Ingen bild

malte o snoken o sockerråttan

17 augusti 2008 11:05

va sorgligt, hoppas att det går bra nu1

 
Ingen bild

Karin

17 augusti 2008 12:37

Jag tror nog att det kommer att fungera bra. Du har en unik känsla för människor och djur. Du är bäst Pia!
Var rädd om dig, Håkan, hundarna och husbilen!!

 
Ingen bild

Tessan med voffsar

17 augusti 2008 14:53

Vi tackar för all fin berömmelse du ger mig och prinsen Primo;) Vet inte om jag själv tycker vi är speciellt duktiga men vi gör vårat bästa! Intensa kommer säkert få det bra och ni håller ju kontakten...

Puss och kram!

 
Ingen bild

Monkan

18 augusti 2008 09:14

Huja så trist att Intensa lämnar er. Nu får vi kanske inte träffa henne mer och jag är säker på att hon får det bra.
Kramarna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av PIA - 30 juni 2012 23:21

är vi tillbaka. Nu får ni ha tålamod med att jag har glömt det mesta med att blogga. Har ingen aning om hur jag ska ladda upp foton. Måste nog öva!!!!!!!!!!!!!!!! I alla fall har det rört på sej här sedan sist. Vi kar tre nya framtidshopp från Ital...

Av PIA - 14 november 2011 02:10

                Om ni trodde ni hade sluppit oss så trodde ni fel. Sedan sist har vi varit på semester i Piteå och haft valpar. Prima har haft sin första kull och Krölle sin sista. Båda med Giuggio som pappa. Bilder på dom kullarna kommer senare. H...

Av PIA - 23 juni 2011 15:15

önskar vi er alla med lite sommarbilder Kramar från oss              ...

Av PIA - 10 juni 2011 18:00

när Machello, kallas Zello hämtades. Så jädrans tomt det blev. Jag städade ur valphagen för att fylla tiden med något. Vi önskar Zello och hans familj all lycka. Till sist en bild på gåvor från våra valpar som vi har passat. Vi önskar er alla en ...

Av PIA - 5 juni 2011 17:46

                    Hej på er. Här kommer bilder på mamma Prima med sin son Machello, kallas Zello. Han ska hämtas 10 juni till sitt nya hem. Jag ska nu berätta en liten saga för er. Det var en gång ett stort land där alla medborgare var fria at...

Skapa flashcards