Direktlänk till inlägg 12 augusti 2008

OVÄNTAT BESÖK

Av PIA - 12 augusti 2008 22:31

fick vi idag. Det var två kennelkonsulenter från SKK som var på rutinbesök, jättebra att dom gör oanmälda besök för att se hur man sköter "hunderiet". Som vanligt blev vi godkända, och inget att klaga på. Våran middag blev dock lite försenad, men vad gjorde det. Alla hundarna visade sej från sin bästa sida. Zena gick igenom deras väskor efter något ätbart, men dom hade inte ens en godis att bjuda på, snopet tyckte hon. Liquerizia vill säga detta med sin bild; Eftersom jag tyckte det luktade lite fasen här hemma så skaffade jag mej en wonderbaum att ha nära nosen.Allt för nu, kram på er          Pia

 
 
Ingen bild

Tessan med voffsar

12 augusti 2008 22:56

Självklart att det blev godkännt! Tänk om alla kennelhundar fick ha det som era...
Primo hälsar mamma att han tycker hon är såååå vacker med sitt lilla löv i ansiktet;)
Puss puss!

 
Liquerizia

Liquerizia

12 augusti 2008 23:02

Jag som trodde att jag lärt dej att läsa. Det är min alldeles egna WONDERBAUM, så det så.
Kram min vackre och duktige prins

http://lagottoflickorna

 
Andreas

Andreas

12 augusti 2008 23:16

Klart som tessan skrev att ni blev (MVG)hos er
Tänk om de kunde göra oväntat besök hos vissa grannar oxå ;-) de skulle säkert inte bli godkännt där då!
du vet vad jag menar hehehe
//Andreas

http://www.andreasqvist.webb.se

 
Liquerizia

Liquerizia

12 augusti 2008 23:43

Jag glömde en sak i bloggen. Ser ni dom Italienska färgerna där jag sitter?
Buona notte e bacio

http://lagottoflickorna

 
Ingen bild

Primo

13 augusti 2008 09:59

Hmmm kan du inte ta en komplimang morsan! Ser väl jag att det står Wonderbaum men det lät ju ngt osexit att ha en sådan illaluktande gran i fejjan! Det är bara raggare som åker omkring med sådana nuförtiden! Så det så! Så ta år dig smickret om hur vackert smyckad du är istället från din stolte son!
Buon giorno till er alla!

 
Ingen bild

malte o snoken

13 augusti 2008 11:28

att ni skulle klara er var väl självklart! men va bra att de gör sånt där! ibland önskar man att de gjorde besök på vissa ställen som inte sköter sig men de får minsann aldrig besök o får de det så klarar de sig... vi bodde bredvid en gård som ej tog hand om sina kor o han fick hela tiden anmälningar men hela tiden förlängd tid på sig för att bättre sig vilekt han aldrig gjorde, han har kor än idag som går upp till knäna i skit. sorgligt.

 
Karin med vovvarna

Karin med vovvarna

13 augusti 2008 12:15

GRATTIS!! Givetvis blev ni godkända. Finns inte en bättre kennel än er. Vi önskar er fortsatt framgång med allt avelsarbete!
Tusen kramar och nospussar från oss alla!

http://www.softisarna.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Hera softis

13 augusti 2008 16:14

Fick du papper på det? Om ja!gör en förstoring och skicka den till ? ja du vet vem. Jag är inte ny badad utan proppmätt!!!
Kramisar

 
pia

pia

13 augusti 2008 16:35

Hera; givetvis, man får alltid en kopia
Tack alla ni för beröm, det värmer
Kramar

http://lagottoflickorna

 
 Anna med Tim

Anna med Tim

13 augusti 2008 22:43

Va söt du var med löv på nosen! Det är ju bra att skk gör rutinbesök, trodde dom var rätt dåliga på sådant. Ni verkar så måna om era hundar så jag förstår att ni blev godkända med bravur.

http://timsevimse.blogg.se

 
pia

pia

13 augusti 2008 23:14

Anna; tack
Kram

http://lagottoflickorna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av PIA - 30 juni 2012 23:21

är vi tillbaka. Nu får ni ha tålamod med att jag har glömt det mesta med att blogga. Har ingen aning om hur jag ska ladda upp foton. Måste nog öva!!!!!!!!!!!!!!!! I alla fall har det rört på sej här sedan sist. Vi kar tre nya framtidshopp från Ital...

Av PIA - 14 november 2011 02:10

                Om ni trodde ni hade sluppit oss så trodde ni fel. Sedan sist har vi varit på semester i Piteå och haft valpar. Prima har haft sin första kull och Krölle sin sista. Båda med Giuggio som pappa. Bilder på dom kullarna kommer senare. H...

Av PIA - 23 juni 2011 15:15

önskar vi er alla med lite sommarbilder Kramar från oss              ...

Av PIA - 10 juni 2011 18:00

när Machello, kallas Zello hämtades. Så jädrans tomt det blev. Jag städade ur valphagen för att fylla tiden med något. Vi önskar Zello och hans familj all lycka. Till sist en bild på gåvor från våra valpar som vi har passat. Vi önskar er alla en ...

Av PIA - 5 juni 2011 17:46

                    Hej på er. Här kommer bilder på mamma Prima med sin son Machello, kallas Zello. Han ska hämtas 10 juni till sitt nya hem. Jag ska nu berätta en liten saga för er. Det var en gång ett stort land där alla medborgare var fria at...

Ovido - Quiz & Flashcards