Direktlänk till inlägg 5 augusti 2008

STRÖMAVBROTT

Av PIA - 5 augusti 2008 22:03

därav ingen blogg i går. Det blåste så in i hel..te så vi hade varken el eller telefon. En jättestor gren på vårat stora träd vid hundhusen blåste ner, då fick Håkan brottom att flytta husbilen så att inte den blev mosad.Jag hade en batteriradio att lyssna på, fy tusan så eländigt det var, varken TV eller dator. Försökte att ta bilder på orkanen men det syntes dåligt.Gråben brydde sej inte ett dugg om stormen, han hade fullt upp med den nya tuggisen han fick. Hittade en gosesko som bara fanns en av så han fick den. I morgon hittar jag säkert den andra, men vad gör det.Är så glad att Tessan är hemma från sjukhuset, måtte hon bara må bra nu.Ja ha, det var allt må så gott       Kram  Pia

 
 
Ingen bild

Kuzco

5 augusti 2008 23:13

Hej
Ja pia här blåste det utav hel... oxå och regnade som bara den och vet du....min husse tar på sig regnkläder och tar på oss våra koppel OCH GÅR UT OCH GÅR.......
Först tyckte ja inte det va skönt men efter ett par hundra meter...F-N va kul vi hade när vi fick springa och verkligen bli blöta när vi kom hem var det som om vi hade badat husse blev inte så glad när vi sprang runt inna helt blöta....
Jag och husse är så glada idag efter resultatet på..ja du vet vad hoppas du är lika nöjd!!
Må bra så hörs och ses vi snart!
//Kuzco med fam

 
pia

pia

5 augusti 2008 23:22

Oj så härligt ni har haft det idag. Jo jag är väldigt glad för Kuzcos A.
Kram på er pojkar

http://lagottoflickorna

 
Ingen bild

Tessan med voffsar

5 augusti 2008 23:55

Vilken fin tuggis sko han har "min" lilla Gråben;) Tack för att du är glad för min skull!!! Jo jag är oxå glad att vara hemma, det är lättare att ha ont i sitt eget hem!
Hundarna har varit på mig hela tiden, Primo med leksaker och Acke krafsar för att bli kliad! Mina Pusstroll är dom!!
Kramis

 
Ingen bild

malte o snokens matte

6 augusti 2008 11:04

jasså blev ni utan ström! det klara vi oss ifrån!tur att ni hade mjuka lagottosar att gosa med

 
Hannah

Hannah

6 augusti 2008 13:48

ja man känner sig rätt handikappad utan ström. Att inte kunna sitta vid datorn eller tv:n är döden

http://takycard.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av PIA - 30 juni 2012 23:21

är vi tillbaka. Nu får ni ha tålamod med att jag har glömt det mesta med att blogga. Har ingen aning om hur jag ska ladda upp foton. Måste nog öva!!!!!!!!!!!!!!!! I alla fall har det rört på sej här sedan sist. Vi kar tre nya framtidshopp från Ital...

Av PIA - 14 november 2011 02:10

                Om ni trodde ni hade sluppit oss så trodde ni fel. Sedan sist har vi varit på semester i Piteå och haft valpar. Prima har haft sin första kull och Krölle sin sista. Båda med Giuggio som pappa. Bilder på dom kullarna kommer senare. H...

Av PIA - 23 juni 2011 15:15

önskar vi er alla med lite sommarbilder Kramar från oss              ...

Av PIA - 10 juni 2011 18:00

när Machello, kallas Zello hämtades. Så jädrans tomt det blev. Jag städade ur valphagen för att fylla tiden med något. Vi önskar Zello och hans familj all lycka. Till sist en bild på gåvor från våra valpar som vi har passat. Vi önskar er alla en ...

Av PIA - 5 juni 2011 17:46

                    Hej på er. Här kommer bilder på mamma Prima med sin son Machello, kallas Zello. Han ska hämtas 10 juni till sitt nya hem. Jag ska nu berätta en liten saga för er. Det var en gång ett stort land där alla medborgare var fria at...

Ovido - Quiz & Flashcards