Direktlänk till inlägg 20 juli 2008

GRÅBENS BROR

Av PIA - 20 juli 2008 21:42

Här är Gråbens bror, kallas för Nico och halvbror som kallas för Cosmos.  Med på bild är lillhusse, vet tyvärr inte vad han kallas för. Bilderna är tagna av Marie West. Nico  och Cosmos har samma pappa, han heter Spartaco Delle Farnie. Nico är den bruna valpen. Marie som har köpt Nico tävlar med Cosmos i agility och är kanonduktig. Marie är intervjuad i årsboken, läs den. Marie; jag är jättestolt och glad för att du ville köpa Nico.Håller tummarna för Cosmos i kommande tävlingar.Tänk vilka härliga valpköpare jag har och jag är så stolt över er alla.Kuzco var på utställning idag och placerade sej 2;a bästa unghund med HP. Bra jobbat Andreas och Kuzco.Måste bara tillägga en sak; jag är också otroligt  stolt över mina underbara fodervärdar.Det var allt för idag. Ta väl hand om er.                 Kram        Pia

 
 
Andreas

Andreas

20 juli 2008 22:41

.....Och vi fodervärdar är glada att ha en som dig Pia
Må gott och hoppas solen kommer till er snart
//Andreas

http://andreasqvist.webb.se

 
pia

pia

20 juli 2008 22:49

Andreas; så gullig du är. Hoppas du inte är allt förstörd i kroppen efter utställningen
Kram

http://lagottoflickorna

 
Ingen bild

Primo

20 juli 2008 23:44

Foder!! Ja det vet jag vad det är, smakar ljuvligt i alla former;)värd?? stavas väl värld och det är den planeten vi bor på eller hur? Den är oxå väldigt kul att vara på!!
Puss puss!!

 
Ingen bild

Tessan med voffsar

20 juli 2008 23:46

Ja Pia ursäkta Primos inlägg, men han vet ju inte riktigt vad som menas med fodervärd;)
Tack för allt smicker du öser över oss!! Men det är ju som Andreas säger inte alla har en uppfödare som dig bakom sig!
Massor av kramar till dig + flocken!

 
Ingen bild

Tessan med voffsar

20 juli 2008 23:47

Sorry glömde ju skriva...
Vilken snygging Nico är och Cosmos vilken duktig kille!! Lillhusse har en frän T-shirt;)
kram igen

 
pia

pia

21 juli 2008 00:04

Primo; jag förstår att det inte är lätt med språket när man har italienskt påbrå.
Kram på dej lilla ullboll

http://lagottoflickorna

 
Ingen bild

Hera softis

21 juli 2008 13:13

Äntligen hundbilder! Fast jag var väldigt intresserad av Helsingörs bilderna!!! men dom kommer kanske? Kul att du har duktiga ägare till dina valpar, men jag vet ochså att du stöttar till 100%. DU ÄR BARA BÄST PIA!!!
Kramisar

 
pia

pia

21 juli 2008 14:31

Hera; håll ut dom kommer i veckan. Tack gulle dej för dom fina orden
Kram

http://lagottoflickorna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av PIA - 30 juni 2012 23:21

är vi tillbaka. Nu får ni ha tålamod med att jag har glömt det mesta med att blogga. Har ingen aning om hur jag ska ladda upp foton. Måste nog öva!!!!!!!!!!!!!!!! I alla fall har det rört på sej här sedan sist. Vi kar tre nya framtidshopp från Ital...

Av PIA - 14 november 2011 02:10

                Om ni trodde ni hade sluppit oss så trodde ni fel. Sedan sist har vi varit på semester i Piteå och haft valpar. Prima har haft sin första kull och Krölle sin sista. Båda med Giuggio som pappa. Bilder på dom kullarna kommer senare. H...

Av PIA - 23 juni 2011 15:15

önskar vi er alla med lite sommarbilder Kramar från oss              ...

Av PIA - 10 juni 2011 18:00

när Machello, kallas Zello hämtades. Så jädrans tomt det blev. Jag städade ur valphagen för att fylla tiden med något. Vi önskar Zello och hans familj all lycka. Till sist en bild på gåvor från våra valpar som vi har passat. Vi önskar er alla en ...

Av PIA - 5 juni 2011 17:46

                    Hej på er. Här kommer bilder på mamma Prima med sin son Machello, kallas Zello. Han ska hämtas 10 juni till sitt nya hem. Jag ska nu berätta en liten saga för er. Det var en gång ett stort land där alla medborgare var fria at...

Ovido - Quiz & Flashcards