Direktlänk till inlägg 14 juni 2008

DU OCH JAG PAPSEN

Av PIA - 14 juni 2008 16:24

Grattis på din födelsedag, men varför lukar(skånska) du ogräs när du har din dag? Du skulle ju bara sitta och bli uppassad, men jag vill ju gärna vara med dej, så mej gör det inget. Resten av min flock säger GRATTIS OCH HURRA PÅ PAPSENS DAG.              Voff   Gråben

 
 
Ingen bild

Tessan med voffsar

14 juni 2008 18:48

vi niger och bockar och skäller och hoppas pappsen får mycket karameller!!

Ha ha Grattis igen Håkan!!

 
Ingen bild

Hera softis

14 juni 2008 19:13

Äntligen en bild på mannen bakom allt!
Han gillar vi!
Kramisar!

 
Han med hundarna i Motala

Han med hundarna i Motala

14 juni 2008 21:50

Vi sänder oxå ett grattis från Motala Håkan!!
Hälsa de övriga!!
Vi kanske ses på våran semester tripp i juli, om inte annat så ses vi i sthlm..
Må gott
från du vet vem!

http://www.andreasqvist.webb.se

 
håkan

håkan

14 juni 2008 22:07

Tack alla ni som har skickat grattis
Håkan

http://lagottoflickorna

 
Ingen bild

sonen & co

14 juni 2008 23:00

Grattis, grattis igen! :0)

 
salma

salma

14 juni 2008 23:50

Vad söt du är Gråben! Det ser ut som om du vaktar luket så att ingen annan ska komma och dra upp det. Grattis till din paps!

http://salma.bloggagratis.se

 
gråben

gråben

15 juni 2008 00:38

Salmagosing: du har alldeles rätt, jag vaktar både papsen och luket. Ses vi i Stockholm? Papsen tackar för grattis
Voff och puss på nosen

http://lagottoflickorna

 
salma

salma

15 juni 2008 18:59

Jajamensan jag ska till Stockholm.

http://salma.bloggagratis.se

 
Ingen bild

malte o snokson

15 juni 2008 21:58

hurra hurra på din födelsedag!!

 
håkan

håkan

15 juni 2008 23:38

malte 0 snokson: tack

http://lagottoflickorna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av PIA - 30 juni 2012 23:21

är vi tillbaka. Nu får ni ha tålamod med att jag har glömt det mesta med att blogga. Har ingen aning om hur jag ska ladda upp foton. Måste nog öva!!!!!!!!!!!!!!!! I alla fall har det rört på sej här sedan sist. Vi kar tre nya framtidshopp från Ital...

Av PIA - 14 november 2011 02:10

                Om ni trodde ni hade sluppit oss så trodde ni fel. Sedan sist har vi varit på semester i Piteå och haft valpar. Prima har haft sin första kull och Krölle sin sista. Båda med Giuggio som pappa. Bilder på dom kullarna kommer senare. H...

Av PIA - 23 juni 2011 15:15

önskar vi er alla med lite sommarbilder Kramar från oss              ...

Av PIA - 10 juni 2011 18:00

när Machello, kallas Zello hämtades. Så jädrans tomt det blev. Jag städade ur valphagen för att fylla tiden med något. Vi önskar Zello och hans familj all lycka. Till sist en bild på gåvor från våra valpar som vi har passat. Vi önskar er alla en ...

Av PIA - 5 juni 2011 17:46

                    Hej på er. Här kommer bilder på mamma Prima med sin son Machello, kallas Zello. Han ska hämtas 10 juni till sitt nya hem. Jag ska nu berätta en liten saga för er. Det var en gång ett stort land där alla medborgare var fria at...

Ovido - Quiz & Flashcards