Direktlänk till inlägg 2 juni 2008

SOMMARKVÄLL

Av PIA - 2 juni 2008 23:04

Vilken härlig kväll, nu är det 19 grader varmt, kan det bli bättre? Liq är nybadad och Gråben (sonen) har busat med henne runt hela trädgården, han tyckte nog att mamma behövde torka innan läggdags. Dom flesta bilderna är på Intensa, lilla sötnosen.Nu har jag en fråga till Malte och Snokens matte: Har du något råd att ge mej om vilken kamera jag ska köpa? Jag vill ha en som tar bra bilder och inte har fördröjning. Gärna en som tar bilder i snabb följd. Hoppas ni alla har haft en lika härlig dag som vi har haft.   Värmekramar till er     Pia

 
 
Ingen bild

Primo

2 juni 2008 23:36

Mamsen lilla, ja jag är envis och lite knasig;)Poolen är ingen lyx alls säger matte runt 300 kr på Toy´s R Us (lekskaks affären du vet)Matte säger att om "mamsen" ska köpa kamera så satsa på en systemkamera som håller i massor av år ( det är en sådan hon vill ha)och som man kan byta objektiv på... Förra året var det Canon Eos 400D ( tror jag den hette)som fick mycket plus för en kamera i den prisklassen...idag har den gått ner i pris och kostar runt 5000 pix! Men malte oxh snokens matte vet nog mer...
kram till alla vovvarna i Strövelstorp!

 
Ingen bild

Hera softis

3 juni 2008 07:08

Tycker att du skall hitta en kamera
som du snabbt kan ta bilder i följd! För den där rasen du har verkar vara rätt rörliga av sig!Undrar hur ofta var hittade dina softisar på hyss???
Kramar från en väluppfostrad softis!!

 
Mia

Mia

3 juni 2008 17:00

Jag har en Canon Eos 400D och den är perfekt för Lagottofotografering =).

http://salma.bloggagratis.se

 
Elisabeth

Elisabeth

3 juni 2008 18:07

Hei, Pia

Visst er det synd at A. legger ned.... Kan ikke forstå at folk ikke har annet å gjøre enn å komme med sure kommentarer!

Har lest litt her, og sett mange fine bilder:-) Kommer innom igjen senere og hilser på:-)

Klem fra Bindy og Elisabeth

http://Bindy.blogg.no

 
Ingen bild

malte o snoken

3 juni 2008 19:04

Canon 400 D är en jättebra kamera, jag har en själv! den tar bla bilder i snabbföljd. lagom i pris nu oxå!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av PIA - 30 juni 2012 23:21

är vi tillbaka. Nu får ni ha tålamod med att jag har glömt det mesta med att blogga. Har ingen aning om hur jag ska ladda upp foton. Måste nog öva!!!!!!!!!!!!!!!! I alla fall har det rört på sej här sedan sist. Vi kar tre nya framtidshopp från Ital...

Av PIA - 14 november 2011 02:10

                Om ni trodde ni hade sluppit oss så trodde ni fel. Sedan sist har vi varit på semester i Piteå och haft valpar. Prima har haft sin första kull och Krölle sin sista. Båda med Giuggio som pappa. Bilder på dom kullarna kommer senare. H...

Av PIA - 23 juni 2011 15:15

önskar vi er alla med lite sommarbilder Kramar från oss              ...

Av PIA - 10 juni 2011 18:00

när Machello, kallas Zello hämtades. Så jädrans tomt det blev. Jag städade ur valphagen för att fylla tiden med något. Vi önskar Zello och hans familj all lycka. Till sist en bild på gåvor från våra valpar som vi har passat. Vi önskar er alla en ...

Av PIA - 5 juni 2011 17:46

                    Hej på er. Här kommer bilder på mamma Prima med sin son Machello, kallas Zello. Han ska hämtas 10 juni till sitt nya hem. Jag ska nu berätta en liten saga för er. Det var en gång ett stort land där alla medborgare var fria at...

Ovido - Quiz & Flashcards