Direktlänk till inlägg 24 april 2008

HIPP HIPP HURRA

Av PIA - 24 april 2008 14:52

idag fyller systrarna Liquerizia och Ludmilla 4 år. Fotona är på Ludmilla på hennes vintersemester uppe i norr. Tagna av hennes fodervärd Anette. Bilder på Liq är ni väl trötta på vid det här laget, så därför presenteras Ludmilla, även kallad Milla Vanilla.  Vi säger GRATTIS till dessa fantastiska systrar som har gett oss så mycket glädje och fina valpar.   Puss puss   PiaLiq och Milla

 
 
Karin

Karin

24 april 2008 18:47

Vilken häftig vinterbild. Vad jag saknar en riktig vinter. Ja nu vill jag väl inte ha det utan nu är det sommar och grilltider som hägrar. Grattis på er medsystrar!!
Puss från Siri

http://www.softisarna.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Primo

24 april 2008 20:08

Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva ut i MASSOR av år...
GRATTIS MAMMA!!!

Matte skickar en stor puss till LIQ och en stoooor till Gråben;)
Voffelivoff!!

 
salma

salma

24 april 2008 20:44

Å så fina bilder. Grattis tjejer på födelsedagen!

http://salma.bloggagratis.se

 
Litzi

Litzi

24 april 2008 21:01

Va é de för en dag, va é de för en dag. Jo det mammas fölsedag . Hurra, hurra hurra.
Många blöt och gospussar med en massa magkliningar.
Matte hälsar med stora kramen också

http://lagottokrullet.blogg.se

 
Elza

Elza

24 april 2008 21:34

Grattis världens bästa Mamma på din födelsedag!!
Hoppas att jag också blir en lika bra mamma,jag håller på att förbereda valpningen
men vi tycker lite olika jag och matte.
Hon tänkte att jag skulle flytta ner i källaren så att jag får lugn och ro medans jag tycker att stor sängen eller rums soffan vore mer bekvämt.Puss puss från Elza

http://lagottoalfons.elza.dinstudio.se

 
Ingen bild

malte o snoken

24 april 2008 22:11

GRATTIS!!!!
nosgos o snuttibuff på födelsedagen!

 
liquerizia & Ludmilla

liquerizia & Ludmilla

24 april 2008 22:36

Tack tack till alla som har grattat oss
Puss puss

http://lagottoflickorna

 
Ingen bild

Ludmilla

25 april 2008 08:35

Hej alla kompisar!
Jag fick smörgåstårta med räkor igår på födelsedagen men jag blev inte riktigt mätt. Jag hittade locket till påläggsburken och jag hann gnaga lite på det innan matte upptäckte mig. Man får hitta på lite bus på födelsedagen. Matte och husse hoppas att det kommer ut orange plastbitar den naturliga vägen.
Det är husse som har tagit bilderna på mig.
Hälsningar från en av 4-åringarna

 
Ingen bild

malte o snoken

25 april 2008 11:16

verkar som eran matte hade byggt en rodel-bana på tomten...fnisss...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av PIA - 30 juni 2012 23:21

är vi tillbaka. Nu får ni ha tålamod med att jag har glömt det mesta med att blogga. Har ingen aning om hur jag ska ladda upp foton. Måste nog öva!!!!!!!!!!!!!!!! I alla fall har det rört på sej här sedan sist. Vi kar tre nya framtidshopp från Ital...

Av PIA - 14 november 2011 02:10

                Om ni trodde ni hade sluppit oss så trodde ni fel. Sedan sist har vi varit på semester i Piteå och haft valpar. Prima har haft sin första kull och Krölle sin sista. Båda med Giuggio som pappa. Bilder på dom kullarna kommer senare. H...

Av PIA - 23 juni 2011 15:15

önskar vi er alla med lite sommarbilder Kramar från oss              ...

Av PIA - 10 juni 2011 18:00

när Machello, kallas Zello hämtades. Så jädrans tomt det blev. Jag städade ur valphagen för att fylla tiden med något. Vi önskar Zello och hans familj all lycka. Till sist en bild på gåvor från våra valpar som vi har passat. Vi önskar er alla en ...

Av PIA - 5 juni 2011 17:46

                    Hej på er. Här kommer bilder på mamma Prima med sin son Machello, kallas Zello. Han ska hämtas 10 juni till sitt nya hem. Jag ska nu berätta en liten saga för er. Det var en gång ett stort land där alla medborgare var fria at...

Ovido - Quiz & Flashcards