Alla inlägg den 8 maj 2008

Av PIA - 8 maj 2008 23:20

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om i kväll, förutom att jag  "ser fram emot ännu en vaknatt". Tog lite foton som jag tänkte kalla tokfoto. Men dom blev inte tillräckligt tokiga ser jag nu.  Ett av dom tog jag på Intensa när hon var sjuk. Valparna far fram som skållade troll, det är inte lätt att fånga dom på bild. Fy så tråkig bloggen blev i kväll. I morgon kommer bilder på Elzas små underverk. Hoppas ni står ut med att vänta.  Kram från medelhavsvärmen       Pia 

Av PIA - 8 maj 2008 00:27

Skulle inte "ropat hej" ang Alessias mage. Har precis tagit ut henne igen. Då blir det ännu en vaknatt, hualigen. Fan vad seg i huvudet man blir utan sömn, men det är säkert Alessia också stackarn. Så fort jag rör mej i rummet vaknar ju bebbarna också och tror vi ska leka, men icke.Kram på er som får sova    Pia

Ovido - Quiz & Flashcards