Alla inlägg den 31 juli 2010

Av PIA - 31 juli 2010 16:10

 Hittade Güntra och Günter i en minst sagt pinsam situation.

Vad i hel...e gör ni, skrek jag.

Du måste vara dååm i ditt håååve, det ser du väl, skrek Günter tillbaka. Nu har han lärt sej Ljungbyhedsdialekten också. Detta var ju bara för mycket för mej.

Hoppas verkligen att detta inte får några följder skrek jag tillbaka.

Då sa Günter att han hade saknat sin frau så länge, och då blir det på detta viset.

Faaaan, tänkte jag.

I vilket fall så kommer jag inte att sova om nätterna längre.

Vi tänkte ge dej några valpen, sa Günter, du haben ju inga.

Jag vill inte ha några Güntervalpen skrek jag tillbaka. Då sa han I no naaasing!!!!!

Visserligen uppför dom sej exemplariskt hela familjen, men nya? Näää.

Trevlig helg till er alla i alla fall.  

Skapa flashcards