Direktlänk till inlägg 21 april 2010

MIN NYA RAS

Av PIA - 21 april 2010 15:40

som jag ska använda till tryffelsök. Det är en blandning mellan svin och Lagotto.

Vi tänkte vi skulle bli rika på tryffel. Vi har importerat ett gäng från Ungern som snart kommer hem. Beställning på tryffel tar vi snart emot.

Kramar till er alla.     

 
 
Ingen bild

malte o snoken

21 april 2010 19:34

ja men lite likt var det ju med den krulliga pälsen å allt! hi hi hi

 
Totti

Totti

22 april 2010 01:05

Jösses, jag tyckte ju att det var mig själv jag såg på bild. Färgen och lockarna stämmer ju precis. Skrämmande likt!

http://www.tottskrutten.bloggagratis.se

 
Ressu

Ressu

22 april 2010 11:33

Ha-ha-ha!
Tryffelsvin har man ju hört talas om och ibland kallar matte mig för gris (gottegris, lortgris, hushållsgris, kelgris ) ... så why not!
Ha en bra helg!



http://www.ressu.se

 
Stella

Stella

22 april 2010 11:42

hihi, morfar brukar kalla Doris för minigris, hon kanske kommer se ut så när hon vuxit färdigt :-)

Kramar

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Ludde

Ludde

22 april 2010 14:13

Trodde först att ni skulle på maskerad. Kan man få beställa lite tryffelskinka då? Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Ressu

Ressu

22 april 2010 16:34

Håll ni svansar och klor för matte på söndag - det kan hon behöva. Jag/vi ska inte tävla den här gången. Det är bara hon som ska lägga ett elitspår för klubbens tävlingar den dagen. Nog så knepigt med det lokalsinnet hon besitter. Hon är i alla fall väldigt mån om att inte förstöra för det tävlande ekipaget, så därför är vi där och rekar så ofta vi kan. Men på söndag får hon klara sig utan min hjälp.

http://www.ressu.se

 
Sigge

Sigge

22 april 2010 20:29

Aj faaan jag kommer att få konkurrens nu!
Matte som blivit med ny svampkorg och allt!

http://www.skogsraets.se/siggesvamphund.html

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av PIA - 30 juni 2012 23:21

är vi tillbaka. Nu får ni ha tålamod med att jag har glömt det mesta med att blogga. Har ingen aning om hur jag ska ladda upp foton. Måste nog öva!!!!!!!!!!!!!!!! I alla fall har det rört på sej här sedan sist. Vi kar tre nya framtidshopp från Ital...

Av PIA - 14 november 2011 02:10

                Om ni trodde ni hade sluppit oss så trodde ni fel. Sedan sist har vi varit på semester i Piteå och haft valpar. Prima har haft sin första kull och Krölle sin sista. Båda med Giuggio som pappa. Bilder på dom kullarna kommer senare. H...

Av PIA - 23 juni 2011 15:15

önskar vi er alla med lite sommarbilder Kramar från oss              ...

Av PIA - 10 juni 2011 18:00

när Machello, kallas Zello hämtades. Så jädrans tomt det blev. Jag städade ur valphagen för att fylla tiden med något. Vi önskar Zello och hans familj all lycka. Till sist en bild på gåvor från våra valpar som vi har passat. Vi önskar er alla en ...

Av PIA - 5 juni 2011 17:46

                    Hej på er. Här kommer bilder på mamma Prima med sin son Machello, kallas Zello. Han ska hämtas 10 juni till sitt nya hem. Jag ska nu berätta en liten saga för er. Det var en gång ett stort land där alla medborgare var fria at...

Ovido - Quiz & Flashcards