Direktlänk till inlägg 25 februari 2010

BEN ÄR GOTT

Av PIA - 25 februari 2010 22:19

En alldeles ny upptäckt blev det i dag med det stora benet.

En rättelse från gårdagen. En bloggläsare sa att det var hornugglor

och inte Dvärguvar, så var det sagt.

Kramar        

 
 
Stella & Doris

Stella & Doris

25 februari 2010 22:47

Vi tycker att det benet är ALLDELES för stort för valparna så vi kommer gärna och hjälper till!!

Kramar i massor

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Simona o Lidija o Isi o Vladimir

25 februari 2010 22:53

Ser att de tycker det är spännande med något nytt!De gillar sitt allra första ben!Alla vill prova.Kramar

 
Ingen bild

Simona o Lidija o Isi o Vladimir

25 februari 2010 22:59

Det är alltid roligt att prova nått nytt!Ser att de gillar sitt första ben!Alla vill smaka.Kramar

 
Tessan och pälsbollarna

Tessan och pälsbollarna

25 februari 2010 23:43

Dvärguvar,hornugglor,ugglor i mossen...spelar inte så stor roll för mig skit häftiga var dom iallafall! Haha Primo på uppfostringsanstalt ja det skulle se ut;)...tror hans "fostran" av yngre hanar kommer avta med åldern, det gjorde det på våran Beardis och sen var han inte ens intresserad av några andra...däremot hade han en enorm pondus och fick alla andra hundar att sköta sig...Vad jag förstått så är visst Primos pappa en "tjurskalle" oxå. Men sålänge han är gudasnäll mot människor, barn ,kastrerade hanar och framför allt äldre hanar OCH Acke så ör det inget problem...det är hemma och när det är ngt gott framme som han är en liten jävul:) Åhh jag hoppas verkligen att jag kan komma ner till dig...kanske puppisarna är kvar då? Ja och så Prima vill jag ju träffa!+ alla andra skitungar:)
Puss och kram!

http://minahundarochjag.blogg.se

 
Torsten

Torsten

26 februari 2010 07:54

Jisses så läckert med ugglorna!!!
Säger som Stella o Doris....det där benet ser verkligen för stort ut för dom små :)
Kramar till er!

http://prinstorsten.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av PIA - 30 juni 2012 23:21

är vi tillbaka. Nu får ni ha tålamod med att jag har glömt det mesta med att blogga. Har ingen aning om hur jag ska ladda upp foton. Måste nog öva!!!!!!!!!!!!!!!! I alla fall har det rört på sej här sedan sist. Vi kar tre nya framtidshopp från Ital...

Av PIA - 14 november 2011 02:10

                Om ni trodde ni hade sluppit oss så trodde ni fel. Sedan sist har vi varit på semester i Piteå och haft valpar. Prima har haft sin första kull och Krölle sin sista. Båda med Giuggio som pappa. Bilder på dom kullarna kommer senare. H...

Av PIA - 23 juni 2011 15:15

önskar vi er alla med lite sommarbilder Kramar från oss              ...

Av PIA - 10 juni 2011 18:00

när Machello, kallas Zello hämtades. Så jädrans tomt det blev. Jag städade ur valphagen för att fylla tiden med något. Vi önskar Zello och hans familj all lycka. Till sist en bild på gåvor från våra valpar som vi har passat. Vi önskar er alla en ...

Av PIA - 5 juni 2011 17:46

                    Hej på er. Här kommer bilder på mamma Prima med sin son Machello, kallas Zello. Han ska hämtas 10 juni till sitt nya hem. Jag ska nu berätta en liten saga för er. Det var en gång ett stort land där alla medborgare var fria at...

Skapa flashcards