Direktlänk till inlägg 20 februari 2010

GOSIGA BEBBAR

Av PIA - 20 februari 2010 23:58

Nu har bebbarna blivit väldigt sociala, mycket pussande blir det. Något fel har det blivit på min kamera. Bilderna blir suddiga när autofokus är på. så nu har jag stängt av det. Det blir inget kul om jag måste lämna in den på lagning. då kan jag ju inte ta bilder på länge. Försökte ta en bild på snöstormen, men det blev ju bara skit. Ni får se den ändå.

Har tittat på skidtävlingen, herrar, vilken rysare. Täng Guld och Brons!!!!!!

Kram på er                 

 
 
Tessan och pälsbollarna

Tessan och pälsbollarna

21 februari 2010 00:27

jösses så söta dom små liven börjar bli! Jo jag gillade oxå "rockbrudarna" hoppas dom kommer vidare i 2:a chansen! Nu är jag skit trött och ryggen är kaputt!
Kramis och pussa ALLA bebbarna + alla andra voffsingarna på magen från mig!

http://minahundarochjag.blogg.se

 
Stella & Doris

Stella & Doris

21 februari 2010 00:34

Här har det gapat och skrikits och stört vår kvällssämn, men vad gör det när Sverige får två medaljer!!

Matte hade oxå lite problem med suddiga bilder ett tag, men så plötsligt så funkade det igen, konstigt....

Söta är de små både med sudd och skärpa!

Kramar från Borås

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Elliot Kung af Upphärad

Elliot Kung af Upphärad

21 februari 2010 01:10

Ja jäklar vad spännande skidorna var.
Dom är så söta dom små livenså Kulan vill ha allihop, men... hon har ju mig :-) Det skall bli spännande att se om vi kommer utanför dörren i morgon nu har det snöat och blåst oavbrutet i 2 dygn
Snöplogkramar

http://www.kulan.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

malte o snokas

21 februari 2010 08:03

vicke väder va!! som liten vapping vill man nog bara va inne me mamma o mysa!!
känner du någon i skåne som vill ställa ut nåt konstnärligt, hantverkigt(bra ord där), vi drar igång en utställning i Brodda mölla i påsk. Be dom maila mig i så fall!
slafspussar o kram

 
Ingen bild

malte o snokas

21 februari 2010 08:04

mäh! vi har ju en jättefin liten bild hur ska man göra för å få med den då? den brukar följa med automatiskt! hmmm....tekniska majafia...

 
Britt-Marie o Totti

Britt-Marie o Totti

21 februari 2010 10:39

Suggestiv snöstormsbild, även om den är suddig. Kan kameran ha blivit kall? Min autofokus tenderar att hacka när är kallt ute. Kanske piggar den på sig om den får ligga torrt och varmt nån dag?

http://www.tottskrutten.bloggagratis.se

 
Ingen bild

hera

21 februari 2010 17:12

Stackars Pia med kameran men du har väl garanti???
Men det kan strula ibland låt den ligga och bli varm så kanske det löser sig!
saknar min Hera!
Kramis

 
Sigge

Sigge

21 februari 2010 20:59

Snöstorm har det varit så det räcker för flera år framöver!!!
Hoppas att kameran kryar på sej utan att behöva lämnas in!

http://www.skogsraets.se/siggesvamphund.html

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av PIA - 30 juni 2012 23:21

är vi tillbaka. Nu får ni ha tålamod med att jag har glömt det mesta med att blogga. Har ingen aning om hur jag ska ladda upp foton. Måste nog öva!!!!!!!!!!!!!!!! I alla fall har det rört på sej här sedan sist. Vi kar tre nya framtidshopp från Ital...

Av PIA - 14 november 2011 02:10

                Om ni trodde ni hade sluppit oss så trodde ni fel. Sedan sist har vi varit på semester i Piteå och haft valpar. Prima har haft sin första kull och Krölle sin sista. Båda med Giuggio som pappa. Bilder på dom kullarna kommer senare. H...

Av PIA - 23 juni 2011 15:15

önskar vi er alla med lite sommarbilder Kramar från oss              ...

Av PIA - 10 juni 2011 18:00

när Machello, kallas Zello hämtades. Så jädrans tomt det blev. Jag städade ur valphagen för att fylla tiden med något. Vi önskar Zello och hans familj all lycka. Till sist en bild på gåvor från våra valpar som vi har passat. Vi önskar er alla en ...

Av PIA - 5 juni 2011 17:46

                    Hej på er. Här kommer bilder på mamma Prima med sin son Machello, kallas Zello. Han ska hämtas 10 juni till sitt nya hem. Jag ska nu berätta en liten saga för er. Det var en gång ett stort land där alla medborgare var fria at...

Ovido - Quiz & Flashcards