Direktlänk till inlägg 25 januari 2010

LITE TILLBAKABLICKAR

Av PIA - 25 januari 2010 01:40

I torsdags kom min lilla älskade vän  "Kalin" med flyget för att hjälpa mej med ludmillas valpning. Valparna föddes natten till i fredags  och på förmiddagen åkte Håkan och Zara till gården för att mata kossorna. Dom kom tillbaka sent på lördagseftermiddagen. Tack någon där uppe för Kalins hjälp. På tisdag åker han igen, men Kalin är kvar ett par dagar till. Valparna växer och mår bra, likaså Ludmilla.

Nu till något annat, Kalins svärdotter Ida, har börjat sin utbildning till filmsminkös.

Vilket innebär att hon behöver frivilliga att öva på. Känner ni några som kan ställa upp så ta kontakt med Kalin tel 018 343904, eller Ida 0738124865.

Kram till er alla, bilder kommer på bebbarna allt eftersom        
















 
 
Stella & Doris med matte Lotta

Stella & Doris med matte Lotta

25 januari 2010 07:49

Va gott det är med vänner som finns där när det behövs!

Ha det mysigt och pussa på alla hundar från oss!

Kramar

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Ludde

Ludde

25 januari 2010 10:24

Jag tror att det räcker med mattes klippningar, även om det skulle vara kul att bli sminkad till monsterhund eller kanske till och med till en lagotto, så jag avstår för närvarande. Matte och husse skulle nog behöva sminka bort några år, men jag sa att dom duger som dom är... Kramar!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Ingen bild

Simona o Lidija o Isi o Vladimir

25 januari 2010 19:09

Det är alltid bra med någon som ger än en extra hand. Håkan ochZara blev nog lite förvånade. Längtar tills en liten valp kommer hem till oss en vacker dag!

 
Torsten

Torsten

26 januari 2010 06:57

HImla tur att Kalin kom och hjälpte till med mina nya syskon....nästa gång kommer jag!!!
SEr fram emot att få se dom mer ingående, de små krulltottarna!
Puss o kram

http://prinstorsten.blogg.se

 
Ludde

Ludde

26 januari 2010 08:52

Nej då, inga valpar. Vi hade hussarna med, så det blev bara lite sniff och slick innan jag måste gå vidare hemåt...

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Ingen bild

hera

26 januari 2010 13:38

Det blev ingen aprikos denna gången????
Får väl vänta då!!!
Kramisar

 
Primo och Acke

Primo och Acke

26 januari 2010 23:14

Söta dom är småttingarna! Fick för mig att jag skrev här igår? Men jag måste ju ha drömt..... Hälsa "Kalin" om hon är kvar och puss till dig och alla andra!

http://minahundarochjag.blogg.se

 
Elliot Kung af Upphärad

Elliot Kung af Upphärad

27 januari 2010 01:32

Hej mamsen, hoppas det går bra med alla bebbarna. Pussa dom lite från mig och Kulan
Elliot

http://www.kulan.bloggplatsen.se

 
Snygg-Göte von Fornborgen

Snygg-Göte von Fornborgen

27 januari 2010 17:27

Pussa på alla valpisar från Snygg-Göte och säg att jag e en tusan till collie....

http://colliepojken.blogg.se

 
Sigge

Sigge

27 januari 2010 18:52

Hälsa alla valpar från mej!
Är ni också insnöade?
Det är vi här helt vidrigt är det!

http://www.skogsraets.se/siggesvamphund.html

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av PIA - 30 juni 2012 23:21

är vi tillbaka. Nu får ni ha tålamod med att jag har glömt det mesta med att blogga. Har ingen aning om hur jag ska ladda upp foton. Måste nog öva!!!!!!!!!!!!!!!! I alla fall har det rört på sej här sedan sist. Vi kar tre nya framtidshopp från Ital...

Av PIA - 14 november 2011 02:10

                Om ni trodde ni hade sluppit oss så trodde ni fel. Sedan sist har vi varit på semester i Piteå och haft valpar. Prima har haft sin första kull och Krölle sin sista. Båda med Giuggio som pappa. Bilder på dom kullarna kommer senare. H...

Av PIA - 23 juni 2011 15:15

önskar vi er alla med lite sommarbilder Kramar från oss              ...

Av PIA - 10 juni 2011 18:00

när Machello, kallas Zello hämtades. Så jädrans tomt det blev. Jag städade ur valphagen för att fylla tiden med något. Vi önskar Zello och hans familj all lycka. Till sist en bild på gåvor från våra valpar som vi har passat. Vi önskar er alla en ...

Av PIA - 5 juni 2011 17:46

                    Hej på er. Här kommer bilder på mamma Prima med sin son Machello, kallas Zello. Han ska hämtas 10 juni till sitt nya hem. Jag ska nu berätta en liten saga för er. Det var en gång ett stort land där alla medborgare var fria at...

Skapa flashcards