Direktlänk till inlägg 19 januari 2010

HURRA HURRA

Av PIA - 19 januari 2010 22:15

det snöar med världens största flingor. Tänk vad voffsiungarna ska bli lyckliga i morgon när dom kan rulla sej i mer snö. I lördags lyxade jag. Köpte ett "luktagott" som jag länge velat ha. Håkan ville ge mej den i julklapp, men nästan tusen spänn!!!!! Icke sade jag. Men jag hittade den till ett helt annat pris på en av båtarna, som jag turade med i lördags. Kände mej lite ensam när Håkan

körde hem Alessia så jag passade på att vara lite "lössläppt". Tura är något man bara gör mellan Helsingborg-Helsingör. Nu ska jag njuta av snöfallet.

Är det kanske Torsten som har dansat lite?

Snöpussar           

 
 
Cecilia & lilla Flo

Cecilia & lilla Flo

19 januari 2010 22:46

Helt rätt att du unnar dig något härligt doftande, ännu bättre känns det klart när man "fyndar" till bättre pris! Man kan behöva pigga upp sig lite. Nu är det sovdags hos oss, skall försöka komma i säng i lite vettigare tid framöver......Trötta godnattkramar från oss i Borås!

http://www.bohemianspirit-april.blogspot.com

 
Stella & Doris

Stella & Doris

19 januari 2010 23:18

Vår matte suckar lite längtansfullt när hon läser om "turandet" Det gjorde hon alltid när hon var liten med morfar o Kulan, morfar köpte pilsner och Kulan köpte massor med kött!!
Hoppas ni får det ra i morgon med snörullningarna!

Kramar från Sjömarken

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Primo och Acke

Primo och Acke

19 januari 2010 23:29

Vi som INTE vill ha mera snö! klart du ska unna dig ngt "lukta gott" , jag vill oxå ha ngt nytt, men jag kan aldrig bestämma mig för vad,tycker allt luktar illa på mig!
Puss och kram.....och sluta röka innan jag kommer till dig...näää det går inte, det var ju därför jag ville komma snart eftersom jag ju har sagt att jag ska sluta sen...måste ju pga min MS om jag inte vill bli sämre snabbare! Vill jag INTE

http://minahundarochjag.blogg.se

 
Kulan och Elliot

Kulan och Elliot

20 januari 2010 01:39

Heeeej Mamsen. Va, har du köpt lukta gott!!!!! Luktar du lika gott som Stella ???? Näää, jag bara skojar :-)
Det låter roligt att "tura",, mysigt att åka båt. Här har inte kommit mer snö, men vi har redan mycket så det räcker.
Ja som sagt, jag hade ingen tur med brudarna i lördags men skam den som ger sig. Jag vet att jag ligger väääldigt bra till hos Doris i allafall så i fortsättningen håller jag mig till henne den lilla "puddingen" he he
Kram from The King

http://www.kulan.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

malte o snokas

20 januari 2010 09:46

javisst är det galet va dyr parfym kan va! men va härligt att du nuhar den! matte fick oxå dyr lukta gott i julklapp så matten nästan skämdes...
slafspuss i snön

 
Torsten

Torsten

20 januari 2010 09:53

Vilken fin snööö ni får!!! Klart att du ska lukta gott, Pia....man ska unna sej det man vill ha och mår bra av!
Ha en jättebra dag!
Kramar

http://prinstorsten.blogg.se

 
Sigge

Sigge

20 januari 2010 18:45

Hur många ton vidrig snö ska jag skicka?
Vi drunknar i den och det kommer mer vitt helvete!!!!!!
Matte snorar och nu har hon bestämt att det beror på snöallergi

http://www.skogsraets.se/siggesvamphund.html

 
Snygg-Göte von Fornborgen

Snygg-Göte von Fornborgen

20 januari 2010 18:48

Tjingeling!!! Snygg-Göte tittar in... Klart att du ska unna dig lite lukta gott. När jag vill lukta gott så rullar jag mig i hästskit. Det e grejer det, matte tycker inte som jag tralala.
Kram från Gullpojken Göte!!!

http://colliepojken.blogg.se

 
Britt-Marie med Totti

Britt-Marie med Totti

20 januari 2010 20:26

Visst blir man på gott humör av att unna sig något lyxigt. Och ännu bättre humör om man kan köpa något billigare än man trott från början. De gläder ett småländskt hjärta.

http://www.tottskrutten.bloggagratis.se

 
Laurence

Laurence

20 januari 2010 21:53

klart du ska unna dig, tröst måste man ha för alla tillfälle. Det brukar lukta ännu bättre när man har gjort en klipp. Kram

http://saphira

 
Ludde

Ludde

21 januari 2010 00:01

Klart att det ska lukta gott! Jag hittade en fin grop i snön idag där jag rullade mig ordentligt. Jag luktar nog vildsvin nu - mums!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Ressu

Ressu

23 januari 2010 21:50

Chloe - va' e' väl de'?
Nä - nå't ännu godare
är nog en flicka i löp
tänk om man kunde köp
den doften och konservera
då behövde man nog inte jobba mera.

Ursäkta .... det bara blev lite simpelt rim så här när jag tittar in för att önska er en trevlig helg!

Ha det - och lukta - gott!


http://www.ressu.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av PIA - 30 juni 2012 23:21

är vi tillbaka. Nu får ni ha tålamod med att jag har glömt det mesta med att blogga. Har ingen aning om hur jag ska ladda upp foton. Måste nog öva!!!!!!!!!!!!!!!! I alla fall har det rört på sej här sedan sist. Vi kar tre nya framtidshopp från Ital...

Av PIA - 14 november 2011 02:10

                Om ni trodde ni hade sluppit oss så trodde ni fel. Sedan sist har vi varit på semester i Piteå och haft valpar. Prima har haft sin första kull och Krölle sin sista. Båda med Giuggio som pappa. Bilder på dom kullarna kommer senare. H...

Av PIA - 23 juni 2011 15:15

önskar vi er alla med lite sommarbilder Kramar från oss              ...

Av PIA - 10 juni 2011 18:00

när Machello, kallas Zello hämtades. Så jädrans tomt det blev. Jag städade ur valphagen för att fylla tiden med något. Vi önskar Zello och hans familj all lycka. Till sist en bild på gåvor från våra valpar som vi har passat. Vi önskar er alla en ...

Av PIA - 5 juni 2011 17:46

                    Hej på er. Här kommer bilder på mamma Prima med sin son Machello, kallas Zello. Han ska hämtas 10 juni till sitt nya hem. Jag ska nu berätta en liten saga för er. Det var en gång ett stort land där alla medborgare var fria at...

Ovido - Quiz & Flashcards