Direktlänk till inlägg 22 juni 2009

UNDERBAR VÄRME

Av PIA - 22 juni 2009 19:59

har vi haft hela dagen, och har fortfarande fast det är kväll. Elliot och Prima har så himla kul, fast jag måste dämpa henne ibland, hon kan leka lite för burdust. Men slakta växter kan dom minsann göra "gemensamt och i sammråd", som det heter när man är fler än en om samma dumheter.Har fått min nya mobil i dag och det innebär att jag nu måste lära mej nya grejer, fy vad jag tycker illa om sånt.!!!!!  En tröst är i alla fall att jag har samma nummer som tidigare.Tog kontantkort denna gången, jag ringer inte så mycket så det är nog bättre, måste bara komma ihåg att ladda det.Hörde av Lotta att Dorran varit jätteduktig idag, HURRA HURRA.Lite skryt kommer nu, våra valpar brukar vara väldigt duktiga och trygga när dom flyttar. (osar det)? hahaha.Kram på er i sommarvärmen

 
 
Sigge

Sigge

22 juni 2009 20:52

Självklart ska jag jobba hårt.
Matte pratade om eran matte idag.
Passerade ett ställe där det brukar växa mängder med blodriskor.
Det var då hon pratade om att det förhoppningsvis blir massor med såna i år.
Det finns gott om Karl Johan här fortfarande.

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
Torsten

Torsten

22 juni 2009 21:28

Såklart lugna o trygga....kommer ju ifrån Strövelstorp.....visst inget skryt!!!
Kramisar!

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

 
Doris

Doris

22 juni 2009 22:31

Ja du, mig har ni lyckats bra med, jag är jätteduktig! Sen är jag tydligen helknäpp också, men det passar ju bra i det här huset!

Kramisar

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Laurence

Laurence

22 juni 2009 22:33

ja det är något visst med strövelstorp valpar men den lilla Eliot verkar okså trygg och himla söt.

http://saphira

 
Ceasre

Ceasre

22 juni 2009 22:37

Fattar ingenting.... Du har ju mej o brorsan.. Va ska du ha Elliot till ?nå Prima kam inte det bli min tjej ? hon är riktigt gullig!
Cesare

http://www.lagottocesare,bloggagratis.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

22 juni 2009 22:55

Alla mina små barn, ni vet väl att jag älskar er mest av allt. Men det finns alltid plats i hjärtat för en till. Och du Cesare, Prima får gärna vara din tjej.
pussar

http://lagottoflickorna

 
Primo

Primo

22 juni 2009 23:49

Hmmm nu måste jag allt lägga mig i! Cesare du får allt fråga Primas far, dvs mig om du får dejta min unga dotter!! ;) klart att vi är trygga och Prima Primo...ähum....valpar från Strövelstorp! Men matte vill visst säga ngt nu...här kommer hon!

Ja hej....ska ni till Pite?? Gud så jävla avundsjuk jag blir!! VILL OXÅ, men Assar vill ju inte uppåt! Och att fara med 2 hundar själv...näää skulle inte tro det :(

Häligt att Prima tar väl hand om lille "söt Elliot"

Puss och kram!

http://minahundarochjag.blogg.se

 
Ingen bild

malte o snoki

23 juni 2009 08:13

vi låtsas att det är pussar o inte dragkamp på bilderna, då blir de ännu gulligare!!
han är bedååårande lill elliot!

 
Ingen bild

Karin

23 juni 2009 10:30

Vad ljuvlig han är.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av PIA - 30 juni 2012 23:21

är vi tillbaka. Nu får ni ha tålamod med att jag har glömt det mesta med att blogga. Har ingen aning om hur jag ska ladda upp foton. Måste nog öva!!!!!!!!!!!!!!!! I alla fall har det rört på sej här sedan sist. Vi kar tre nya framtidshopp från Ital...

Av PIA - 14 november 2011 02:10

                Om ni trodde ni hade sluppit oss så trodde ni fel. Sedan sist har vi varit på semester i Piteå och haft valpar. Prima har haft sin första kull och Krölle sin sista. Båda med Giuggio som pappa. Bilder på dom kullarna kommer senare. H...

Av PIA - 23 juni 2011 15:15

önskar vi er alla med lite sommarbilder Kramar från oss              ...

Av PIA - 10 juni 2011 18:00

när Machello, kallas Zello hämtades. Så jädrans tomt det blev. Jag städade ur valphagen för att fylla tiden med något. Vi önskar Zello och hans familj all lycka. Till sist en bild på gåvor från våra valpar som vi har passat. Vi önskar er alla en ...

Av PIA - 5 juni 2011 17:46

                    Hej på er. Här kommer bilder på mamma Prima med sin son Machello, kallas Zello. Han ska hämtas 10 juni till sitt nya hem. Jag ska nu berätta en liten saga för er. Det var en gång ett stort land där alla medborgare var fria at...

Skapa flashcards