Alla inlägg den 17 maj 2009

Av PIA - 17 maj 2009 22:19

har vi varit på i dag. Upp kl 06, det var rena tortyren, jag som inte är människa före kl 10. Men vi hade det jättetrevligt. Det var Tina med Flisan, Alexandra med Gråben och jag med Krölle. Vi bildade lite egen rolig klubb. Totalt var det ca 50 anmälda Lagotto, om jag nu minns rätt. Tinas tik placerade sej 2:a bästa tik, hon blev champion förra helgen. Alexandra och Gråben placerade sej 2:a bästa junior. Det var första utställningen för dom båda, men så duktiga dom var.Sedan var det då jag och lilla Krölle. Krölle fick en 2:a, hade inte väntat mej mer, hon är lite låg på grund av sin svans. Häxan i Danmark bröt av den när hon var ett par månader. Ni som känner mej har hört denna hemska historia. Nåväl Krölle fick jättebra kritik trots detta. Jag är i alla fall helnöjd med dagen.Första bilderna är på Krölle när vi hade kommit hem, tyvärr inga bilder från utställningen. Sedan är det givetvis bebbarna som ska synas som vanligt. Till att sluta av med är det linslusen tokPrima som ålar sej i bebbesängen.Är helt slut så nu är det snart nattis.                        Kramar

Skapa flashcards