Alla inlägg den 22 april 2009

Av PIA - 22 april 2009 22:54

En bedårande Primo/Zaravalp gör debut på bloggen. Ser ni likheten med Primo? I dag blev jag tvungen att bygga valphagen i TV-rummet, lite tidigare än jag hade planerat. Det var som så att jag hörde skrik från valprummet på ovanvångingen och rusade upp. Där hittade jag Liq på väg ur valplådan med en bebbe i munnen. Beordrade henne att lägga tillbaka den och räknade in dom, 6 stycken? Jo då den 7 låg på sängen. Hon var i full färd med att flytta dom till i hennes tycke en gosigare plats. Det var likadant förra kullen. Alltså sa hon till mej att nu är det dags för stora hagen så bebbarna får vara med i sociala sammanhang. Hon är klok min lilla Liq.Snart nog öppnas bebbarnas ögon, kan se en pytteliten glipa. I dag är dom redan 10 dagar gamla, tänk så fort tiden går.Kramar från oss

Skapa flashcards