Alla inlägg den 11 april 2009

Av PIA - 11 april 2009 23:06

och som vanligt rör jag i mina grytor. Det blev oxfilé med ost och stark korv i.  Prima hittade bebbesängen som hon hade släpat upp ett ben i att tugga på, äntligen kan hon hoppa upp alldeles själv. Så en bild på min älsklingspelargon, en ganska ovanlig sort. Fick den av Inga-Lill och Roland,  valpköpare som bor utanför Gävle.                 Fortsatt glad påsk på er

Av PIA - 11 april 2009 00:04

tillbringade jag med att baka bröd. Det blev bröd med vitlöksgegga, hackade oliver och soltorkade tomater, ganska smarrigt om jag får säga det själv. Tjockemollan håller på sej ännu, men jag hoppas hon pluttar ut bebbarna snart. Hon är så himla tjock så hon har svårt att sitta och gå. MEN, leta godis orkar hon minsann, då far hon omkring som en furie.!!!!!Maten är hon inte alls intresserad av, hon nosar lite och kollar om det är någon rå köttfärs i. I så fall "nedlåter" hon sej att äta den.Det blev väldigt sent med bloggandet i kväll, hade ju lite bröd att ta hand om, haha.Kramar

Ovido - Quiz & Flashcards