Alla inlägg den 12 februari 2009

Av PIA - 12 februari 2009 21:57

med mina tulpaner. I dag är det 3 veckor sedan jag fick dom. Men i kväll märker jag att dom sjunger på sista versen. Har aldrig haft tulpaner som har levt så länge. Sista bilden på dom blir i morgon, jag lovar.Givetvis en bild på lillan också.                Kram på er      Ops.!!! såg att bilden på Prima fanns på förra bloggen, men skit samma, ni får den en gång till

Av PIA - 12 februari 2009 00:24

Hade tur som haffade lilla Prima medan hon var ren. Lyckades klippa lite på pälsen. Hon var så duktig och uppförde sej som en ängel på trimbordet, min lilla gosing. Om några dagar  är det dags för lite finklipp. Efter spårrundan hade hon givetvis  skitat ner sej, men vad gör det. Hon är ju min lilla ängel. Kramar från oss

Skapa flashcards