Direktlänk till inlägg 24 januari 2009

LIQUERIZIA OCH PAPSEN

Av PIA - 24 januari 2009 17:30

hade en härlig fredag tillsammans på föräldragården. Det är ganska mycket skog som hör till gården. Alldeles underbart för hundarna att springa i, inte en väg så långt ögat når. Liq fick träffa sin "kusin" jagthunden Rasken. Han är väldigt sugen på att jaga kaniner. Det är mycket att uppleva och fundera på när man besöker en gård med djur och traktorer. Det var detta jag skulle visat er i går, men då ville det sej inte.Måste också visa er en helt underbar bukett med tulpaner som Lag Otto hade med sej när dom hämtade "lilleprimo"Har nu bestämt mej för att inte sälja Prima, hon ska stanna hos oss. Zara sa häromdagen att hon ville ha kvar sin dotter och inte kan jag neka henne det.Önskar er alla fortsatt trevlig helg            Kram       Pia

 
 
cesare

cesare

24 januari 2009 18:30

Underbara tulpaner tycker matte.. Prima blir nog något extra tror jag. Söt tjej
Cesare

http://www.lagottocesare,bloggagratis.se

 
Ingen bild

Paula

24 januari 2009 18:54

Underbara tulpaner! Jag kan lukta våren som närmar sig :))
Hoppas att allt var bra med H. Är den lille på bilden inte Rasken? :D:D

stora kramar

 
Sigge

Sigge

25 januari 2009 09:47

Men vilken tur att ni kom därifrån med livet i behåll!
Fullt med hemska hundätandemonster som uger sej för att vara kossor!
Lita ALDRIG på människor som påstår att det är snälla djur.
De vet inte bättre men det gör jag.

http://www.geocities.com/siggesvamphund

 
 Anna

Anna

25 januari 2009 09:53

Vilka fina tulpaner!, jag fick nästan likadan av min far häromdagen (bild finns på http://annasmatmys.blogg.se/ om du vill se)

Spännande att ni bestämmt er för att behålla lilltjejen, hon verkar väldigt go.

http://timsevimse.blogg.se

 
Torsten

Torsten

25 januari 2009 10:34

Min matte bara ääälskar tulpaner....ja,"åsså" mej förståss!! Vad skönt att lilltjejen får stanna, då har du ju en till..;)

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

 
Ingen bild

malte o snoken

25 januari 2009 12:48

vilken härlig bukett! blir avis...
va vitsiga familjen var då! Lag Otto!!!!

 
Primo

Primo

25 januari 2009 22:40

Åhhh Zara så glad jag är för att du viskade i mamsens öra! då har jag ju min dotter "på plats" så att säga och matte kan gulla med henne om hon hälsar på!!Ja jag vill ju oxå träffa henne!!
Puss

http://www.lagottokrullisarna.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av PIA - 30 juni 2012 23:21

är vi tillbaka. Nu får ni ha tålamod med att jag har glömt det mesta med att blogga. Har ingen aning om hur jag ska ladda upp foton. Måste nog öva!!!!!!!!!!!!!!!! I alla fall har det rört på sej här sedan sist. Vi kar tre nya framtidshopp från Ital...

Av PIA - 14 november 2011 02:10

                Om ni trodde ni hade sluppit oss så trodde ni fel. Sedan sist har vi varit på semester i Piteå och haft valpar. Prima har haft sin första kull och Krölle sin sista. Båda med Giuggio som pappa. Bilder på dom kullarna kommer senare. H...

Av PIA - 23 juni 2011 15:15

önskar vi er alla med lite sommarbilder Kramar från oss              ...

Av PIA - 10 juni 2011 18:00

när Machello, kallas Zello hämtades. Så jädrans tomt det blev. Jag städade ur valphagen för att fylla tiden med något. Vi önskar Zello och hans familj all lycka. Till sist en bild på gåvor från våra valpar som vi har passat. Vi önskar er alla en ...

Av PIA - 5 juni 2011 17:46

                    Hej på er. Här kommer bilder på mamma Prima med sin son Machello, kallas Zello. Han ska hämtas 10 juni till sitt nya hem. Jag ska nu berätta en liten saga för er. Det var en gång ett stort land där alla medborgare var fria at...

Ovido - Quiz & Flashcards