Alla inlägg den 21 januari 2009

Av PIA - 21 januari 2009 19:48

det var vad jag hörde i morse. Kunde inte riktigt lokalisera vad det hjärtskärande ljudet kom ifrån. Återigen HELFEN ich fryzen, komma in i casa..... Öppnade en liten glipa på ytterdörren. Vad i h-vete tror ni jag fick se????? Jo en solbränd Gerhard von Snügg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tror ni jag svimmade eller???? Värmen in casa skrek han när han såg mej. Eftersom jag är så godhjärtad så tog jag in honom i köket. När han hade tinat upp efter en natt i lilla casa presenterade han sej som Günter von Snügg, tvillingbror till Gerhard. Svimmade en gång till.Günter berättade att han bor i Thailand och kommit pronto till Sverige för att befria sin bror från häktet i Luleå. Helt mållös lyssnade jag på hans historia. Habt hunger, habt hunger, ge mich essen skrek han sen. Okey då, lite mat sedan måste du resa vidare sa jag då. Han försåg sej med frukt och grönsaker och la sej att sova. Vad jag inte visste var att han hade försett sej med min "fådda" vinäger. Det blev jag varse när jag hörde ett ulkande ljud, URK URK lät det. Jaha, bara att torka upp spyorna efter Günter von Snügg. Nicht wine skrek han. Det kan du ha din stygge jäkel sa jag då. Ich blev botad från alkoholen sa han. märkbart tagen. Men inte.!!!! Hittade honom sedan i barskåpet drickandes min fina cognac. Bröderna har helt klart gemensamma gener, stavandes ALKOHOLPROBLEM. Blev faktist riktigt förbannad på den lille göken. Men då tyckte Liquerizia och Zena synd om honom där han låg och grät. SYND om skrek jag... Nu förpassar du dej härifrån och visar dej ALDRIG mer. Ich ska, ich ska, grät han. Men som den hale och falske typ han är så kollade han igenom min adressbok på datorn innan han ålade sej baklänges ut genom det öppna köksfönster och försvann.Det sista jag hörde var, Ich libe dich, adios care mia.Man måste ju säga att han behärskar lite olika språk, så helt tokig kan han ju inte vara.Men nu till det hemska. Eftersom han har memoretat hela adressboken så kan han dyka upp var som helst.VARNING VARNING till er alla. 

Ovido - Quiz & Flashcards