Direktlänk till inlägg 17 januari 2009

SÅ VAR DOM BARA TVÅ

Av PIA - 17 januari 2009 21:37

I dag åkte Chiara, kallas Elsa, hem. Matte och husse kom med en sån fin gåva till oss. Nu kan ni tro att det ska bli en härlig soppa med dessa fina grönsaker. I övrigt har det varit lek och bus med mamma. Valparna är duktiga på att kissa och bajsa ute men lite svårt att få dom att vilja gå in. Hur vi har det med lydnaden? Gissa, haha.Må så gott alla och kram

 
 
Primo

Primo

17 januari 2009 22:30

Åhhh min lilla dotter Elsa! Tänk vilket härligt liv du säkert kommer att få! Nya upptäckter och nya dofter...hoppas du skriver till mig.... Till de andra återstående två "knytena" Suck det är ej lätt att vara en far som mig:)jag vill erat bästa VET ATT NI KOMMER ATT FÅ DET, så det är inte frågan om det...men jag liksom tappar greppet om er....
Sen är det ju matte här hemma som är den största "ojjaren" ;)
Puss på er småttingar och puss min älskade Zara!

http://www.lagottokrullisarna.bloggagratis.se

 
Torsten

Torsten

17 januari 2009 22:37

Undrar jag vart våran pappa tog vägen...? Man blir ju himla avundsjuk!

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

 
pia

pia

17 januari 2009 23:05

Torsten: din pappa har så många barn så han kan liksom inte ta hand om alla. Men va inte avundsjuk, han har fått bilder på dej och är SÅ stolt. Kan tala om att han bor utanför Göteborg, så du har en bra blandning i blodet.
pusselipussar min prins

http://lagottoflickorna

 
Ingen bild

Christin

18 januari 2009 10:02

Jag är Elsas stolta matte. Vilken fantastisk och trevlig liten hund vi fått! Hon gillar INTE att åka bil men sover å andra sidan hur länge som helst på morgonen (halv åtta väckte vi henne!). Skriver ett mera utförligt brev till Pia och Tessan så snart det går. Vill bara berätta att Elsa verkar vara tillfreds med sitt nya hem. Hon är väldigt nyfiken och alert, samtidigt verkar hon så harmonisk,glad och lugn! Vi är SÅ lyckliga över att Elsa kommit till oss! Nu är det kiss- och bajsdags igen...! Tjingeling!

 
Ingen bild

malte o snoki

18 januari 2009 14:57

nu tycker väl zara att det är lite mer lagom o hanterligt, busigt kul, kan hon inte få ha kvar dom där två....joooo....

 
Sigge

Sigge

18 januari 2009 19:49

Minskar snabbt ser jag. När maatte fick syn på flaskan så började hon få ideer.
*SUCK* människor..................

http://www.geocities.com/siggesvamphund

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av PIA - 30 juni 2012 23:21

är vi tillbaka. Nu får ni ha tålamod med att jag har glömt det mesta med att blogga. Har ingen aning om hur jag ska ladda upp foton. Måste nog öva!!!!!!!!!!!!!!!! I alla fall har det rört på sej här sedan sist. Vi kar tre nya framtidshopp från Ital...

Av PIA - 14 november 2011 02:10

                Om ni trodde ni hade sluppit oss så trodde ni fel. Sedan sist har vi varit på semester i Piteå och haft valpar. Prima har haft sin första kull och Krölle sin sista. Båda med Giuggio som pappa. Bilder på dom kullarna kommer senare. H...

Av PIA - 23 juni 2011 15:15

önskar vi er alla med lite sommarbilder Kramar från oss              ...

Av PIA - 10 juni 2011 18:00

när Machello, kallas Zello hämtades. Så jädrans tomt det blev. Jag städade ur valphagen för att fylla tiden med något. Vi önskar Zello och hans familj all lycka. Till sist en bild på gåvor från våra valpar som vi har passat. Vi önskar er alla en ...

Av PIA - 5 juni 2011 17:46

                    Hej på er. Här kommer bilder på mamma Prima med sin son Machello, kallas Zello. Han ska hämtas 10 juni till sitt nya hem. Jag ska nu berätta en liten saga för er. Det var en gång ett stort land där alla medborgare var fria at...

Skapa flashcards