Alla inlägg den 9 januari 2009

Av PIA - 9 januari 2009 22:41

Har nu varit några timmar hos Pia och ätit gott gosat med valpar och bara haft det jätte mysigt....Vi satt och titta på Let´s dance och jag skulle gå på toaletten när jag hör ett ljud från kylen... Jag tyckte det lät lite konstigt så jag ropade på  Pia för jag tordes då inte öppna....Pia går lite försiktigt fram till kylen.... och vem fasen sitter inte där!!Jo den lille fan Gerhard von snügg!!!Glad i hatten och nersölad med smör GUTEN ABEND mine freuline skrek han!! Kyss mig, vi stängde kylen snabbt som ögat och nu sitter vi och försöker komma på vad fasen vi ska göra med fanskapet, för några Primo/Zara valpar får han då INTE träffa! Men vi får berätta mer i morgon och inte låta detta föstöra kvällen för oss...Så vi säger god natt från oss i kväll!

Ovido - Quiz & Flashcards