Direktlänk till inlägg 7 januari 2009

MASSOR AV FOTON

Av PIA - 7 januari 2009 18:52

blir det i kväll. Vi fick snö sent i går, närmare natten.  Zara leker och tvättar valparna så gott hon kan. När valpen inte vill finna sej i behandlingen lägger hon frambenet över och håller fast, klok mamma. Lite skryt måste vi komma med. Tiny Tuft´s Adamo Di Spartaco, kalls för Nico, som tog sitt första cert i Göteborg och Tiny Tuft´s  Luigi Di Falco, kallas för Zeb,  som är viltspårchampion. Jag  är SÅ stolt.                    Snökramar på er               Pia

 
 
cesare

cesare

7 januari 2009 21:36

Grattis till framgångarna!
Matte och husse träffade min halvbror på mässan. Dom säger att om jag blir fin så skall jag minsann också få vara med på utställningen, men jag vet inte om villkoret att inte bitas är ok. Jag skall tänka på det
Kram
Cesare

http://lagottocesare

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

7 januari 2009 21:45

När du har blivit stor gosse så bits du inte längre, och vi är övertygade om att du blir lika fin och gosig som din halvbror
gosepussar

http://lagottoflickorna

 
Lotta med  Juni o Cola

Lotta med Juni o Cola

7 januari 2009 21:54

gattis till certet:D å vad fina de är små bebisarna!!

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Laurence

Laurence

7 januari 2009 22:08

grattis, klart alla Tiny Tuft's valpar kommer att gå långt. Kram

http://saphira

 
Ingen bild

Tessan och pälsbollarna

8 januari 2009 00:02

Grattis till duktiga och snygga vovvar!! Kan ej se mig mätt på Primo/Zara bebbarna...GUD SÅ JAG SKA GOSA MED DOM!!! Catrin och jag kommer ligga där bland dom och bara låta;)
Pusselipuss!

 
Torsten

Torsten

8 januari 2009 07:14

Grattis till fina hundar!!! Fast det vet vi ju redan att vi är!! Kramar

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

 
Ingen bild

malte o snoken

8 januari 2009 20:37

å en sån stilig kille som sitter vid sina priser o pöser!!! grattis!
å va bebbarna ser förtjusande småbråkiga ut! vi undrar så hur deras päls känns o det är så fantastiskt att vi faktiskt ska få klämma lite på dom.
vi hoppas snön avtar o att det går ner några grader inför vår resa! idag har vi varit på djuraffären o köpt lite presenter! snoseligos

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av PIA - 30 juni 2012 23:21

är vi tillbaka. Nu får ni ha tålamod med att jag har glömt det mesta med att blogga. Har ingen aning om hur jag ska ladda upp foton. Måste nog öva!!!!!!!!!!!!!!!! I alla fall har det rört på sej här sedan sist. Vi kar tre nya framtidshopp från Ital...

Av PIA - 14 november 2011 02:10

                Om ni trodde ni hade sluppit oss så trodde ni fel. Sedan sist har vi varit på semester i Piteå och haft valpar. Prima har haft sin första kull och Krölle sin sista. Båda med Giuggio som pappa. Bilder på dom kullarna kommer senare. H...

Av PIA - 23 juni 2011 15:15

önskar vi er alla med lite sommarbilder Kramar från oss              ...

Av PIA - 10 juni 2011 18:00

när Machello, kallas Zello hämtades. Så jädrans tomt det blev. Jag städade ur valphagen för att fylla tiden med något. Vi önskar Zello och hans familj all lycka. Till sist en bild på gåvor från våra valpar som vi har passat. Vi önskar er alla en ...

Av PIA - 5 juni 2011 17:46

                    Hej på er. Här kommer bilder på mamma Prima med sin son Machello, kallas Zello. Han ska hämtas 10 juni till sitt nya hem. Jag ska nu berätta en liten saga för er. Det var en gång ett stort land där alla medborgare var fria at...

Ovido - Quiz & Flashcards