Direktlänk till inlägg 4 januari 2009

TRÖTTAR VÄL UT ER

Av PIA - 4 januari 2009 22:22

snart med valpbilder,dom ser ju likadana ut varje dag. Men det är detta som är mitt liv och som jag vill dela med mej av. Snaaart kommer Tessan, men dagarna sniglar sej fram tycker jag. Bara 5 dagar kvar sedan har jag henne här. Bara 6 dagar kvar så får vi träffa taxpojkarna med matte och husse. Kan man verkligen ha det så bra?  -10 grader sist jag tittade, men ingen snö, vojne vojne. Må så gott i kalla landet              Kram          Pia

 
 
Tessan och pälsbollarna

Tessan och pälsbollarna

4 januari 2009 22:43

Hur kan man tröttna på att se dessa underbara varelser!! Speciellt dessa;) Släng er i väggen med era minusgrader här har det just slgit över på -17 grader!!!FYYYYY FASEN SÅ KALLT!!
Snart sitter jag på tåget och tuffar hem till er....oj oj oj vad jag längtar!! Men jag tror jag sätter in madrassen i valphagen;)
Puss puss!

http://www.lagottokrullisarna.bloggagratis.se

 
pia

pia

4 januari 2009 22:52

Glöm då inte baddräkten, det kan bli lite spa i valphagen.
Längtar också myyyycket
millikramar

http://lagottoflickorna

 
cesare

cesare

4 januari 2009 23:26

hej!
Skicka hit gullisarna! Kan behöva lite yngre blod än min husse och matte(fast idag har dom varit ok)
Kram
Cesare

http://lagottocesare

 
Karin

Karin

5 januari 2009 01:02

Kan aldrig bli för många bilder på dessa ljuvliga små liv!!!
Många kramar till er alla med en önskan om ett fortsatt bra 2009.

http://www.softisarna.bloggagratis.se

 
Torsten

Torsten

5 januari 2009 08:36

Skulle gärna få en lillebror...

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Hera softis

5 januari 2009 10:14

Härliga bilder!!Tessan på ingående! Då blir det tura???Eller? Då måste ni hälsa på mig!!Lova!!!!
kramisar

 
Ingen bild

malte o snoki

5 januari 2009 19:29

här drar vi ut kartor o tänker på smarta vägar o funderar på vilka presenter man ska ta med sig! vi längtar! risken är att vi oxå sätter oss i hagen!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av PIA - 30 juni 2012 23:21

är vi tillbaka. Nu får ni ha tålamod med att jag har glömt det mesta med att blogga. Har ingen aning om hur jag ska ladda upp foton. Måste nog öva!!!!!!!!!!!!!!!! I alla fall har det rört på sej här sedan sist. Vi kar tre nya framtidshopp från Ital...

Av PIA - 14 november 2011 02:10

                Om ni trodde ni hade sluppit oss så trodde ni fel. Sedan sist har vi varit på semester i Piteå och haft valpar. Prima har haft sin första kull och Krölle sin sista. Båda med Giuggio som pappa. Bilder på dom kullarna kommer senare. H...

Av PIA - 23 juni 2011 15:15

önskar vi er alla med lite sommarbilder Kramar från oss              ...

Av PIA - 10 juni 2011 18:00

när Machello, kallas Zello hämtades. Så jädrans tomt det blev. Jag städade ur valphagen för att fylla tiden med något. Vi önskar Zello och hans familj all lycka. Till sist en bild på gåvor från våra valpar som vi har passat. Vi önskar er alla en ...

Av PIA - 5 juni 2011 17:46

                    Hej på er. Här kommer bilder på mamma Prima med sin son Machello, kallas Zello. Han ska hämtas 10 juni till sitt nya hem. Jag ska nu berätta en liten saga för er. Det var en gång ett stort land där alla medborgare var fria at...

Skapa flashcards