Direktlänk till inlägg 2 januari 2009

SOM VANLIGT

Av PIA - 2 januari 2009 22:52

kommer bilderna i en salig oordning. Det var lite för mörkt ute i eftermiddags för att ta bilder, men skam den som ger sej. Om ni undrar vad det är för något konstigt på fönstret så är det IS, ville bara visa hur kallt det är här. Kan tänka mej att någon med livlig fantasi kan tro något annat.!!!!Zara har jagat aktivitetsbollen så länge som det fanns något i den. Ser ni så fin hon har blivit redan? inga hängande juver trots att valparna inte är 7 veckor förrän på måndag.Vaknade till -12 grader i dag, så jag tror att Torstens minusgraderstjuv har delat med sej, haha. Dagen har varit SÅ bra. Har haft flera trevliga samtal, bland annat med Tessan, Sigge svamphunds matte och Malte och Snokens matte. Ska bli helt härligt att träffa Tessan snart och Malte och Snoken med matte och husse. Hur bra kan det bli? Måste bara säga förlåt till Primon, jag skrev sist, Zaravalparna, till Primos stora förtret. Förlåt Primo, ska givetvis vara Zara/Primovalparna.Vidare gäller det att stava rätt och inte snubbla på tangenterna för då får jag PolisTessan på mej, hahaha. Allt för i dag. Kram på er alla underbara vänner                 Pia

 
 
Andreas

Andreas

2 januari 2009 23:56

Tack pia, ja det är bara tron som gäller nu, han är ju så pigg i övrigt!
Tack för att du gillade min tröja den måste ja ha på mig i Göteborg!!
Må gott och tack för att du tänker på oss här i Motala!
//Andreas

http://www.schnauzermaffian.com

 
Ingen bild

Tessan och pälsbollarna

3 januari 2009 00:27

Men vad skådar mina två bruna ( ja ögon altså)POLIS TESSAN?? Ha ha det var det grövsta:)Och vem är Primon...???hi hi hi....
Puss min goa "mams"!

 
pia

pia

3 januari 2009 00:54

Tror jag skrattar mej sjuk.!!!!!
Nu är lilla polisTessan igång igen.
puss på dej min ängel

http://lagottoflickorna

 
Ingen bild

Tessan och pälsbollarna

3 januari 2009 01:07

puss puss! Vet du att min kompis och jag sökte till cirkus skola en gång i Malmö, vi var 19 år och när vi ringde och frågade om skolan så sa dom att man ska vara mellan 5-10 år!! Tror du vi har haft roligt åt detta!
Sov sött!

 
Ingen bild

malte o snoki

3 januari 2009 09:09

ja det ska bli jättetrevligt! maken ska vara pigg som en...nåt som är piggt iaf! o jag ska ha fått sova innan dess!!

 
Eva o Torsten

Eva o Torsten

3 januari 2009 09:20

Hihihoho, vi skrattar åt Tessan och cirkus skolan....

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

 
Lotta med  Juni o Cola

Lotta med Juni o Cola

3 januari 2009 13:48

hahaha..japp, man e 2 om att göra bebisar. man får va glad för en pappa som vill "ta sitt insvar";) så fina bilder på bebisarna:):)

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Sigge

Sigge

3 januari 2009 19:03

Matte tycker också att det var ett trevligt samtal.
Om du kollar inlägget 27 april 2007 så finns historien med gäddan som matte pratade om igår.
Hälsa er matte att min matte, hennes äldsta valp och fler hon känner sett samma sak som er husse! Visst finns dom!!!!!
Så måste ni hälsa så jättemycket till taxarnas matte o husse när ni träffas!

http://svamphunden.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av PIA - 30 juni 2012 23:21

är vi tillbaka. Nu får ni ha tålamod med att jag har glömt det mesta med att blogga. Har ingen aning om hur jag ska ladda upp foton. Måste nog öva!!!!!!!!!!!!!!!! I alla fall har det rört på sej här sedan sist. Vi kar tre nya framtidshopp från Ital...

Av PIA - 14 november 2011 02:10

                Om ni trodde ni hade sluppit oss så trodde ni fel. Sedan sist har vi varit på semester i Piteå och haft valpar. Prima har haft sin första kull och Krölle sin sista. Båda med Giuggio som pappa. Bilder på dom kullarna kommer senare. H...

Av PIA - 23 juni 2011 15:15

önskar vi er alla med lite sommarbilder Kramar från oss              ...

Av PIA - 10 juni 2011 18:00

när Machello, kallas Zello hämtades. Så jädrans tomt det blev. Jag städade ur valphagen för att fylla tiden med något. Vi önskar Zello och hans familj all lycka. Till sist en bild på gåvor från våra valpar som vi har passat. Vi önskar er alla en ...

Av PIA - 5 juni 2011 17:46

                    Hej på er. Här kommer bilder på mamma Prima med sin son Machello, kallas Zello. Han ska hämtas 10 juni till sitt nya hem. Jag ska nu berätta en liten saga för er. Det var en gång ett stort land där alla medborgare var fria at...

Ovido - Quiz & Flashcards