Direktlänk till inlägg 1 januari 2009

DET NYA ÅRET

Av PIA - 1 januari 2009 17:32

började med att lilla Trixi fick en egen mamsing och papsing. Hon kommer att få ett underbart och innehållsrikt liv, men så svårt det är att skiljas från henne. Zaravalparna har nu fått mer uppmärksamhet, vilket behövs. Efter en stunds bus är dom lagom trötta och behöver sova sin skönhetssömn.God fortsättning på det nya året som just har börjat.Kramar               Pia  

 
 
Sigge

Sigge

1 januari 2009 18:16

Jag har avgett ett nyårslöfte i min blgg som jag tror att eran matte gillar..........

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
Sigge

Sigge

1 januari 2009 19:11

Det var det nyårslöftet jag menade.
Att jag ska leta så mycket svamp att den kan exporteras till Skåne också

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
Torsten

Torsten

1 januari 2009 19:34

Ååå,har syrran flyttat nu...suck...hon får det säkert jättebra!!Du hinner nog inte sakna henne så mycket, för det är ju en hel drös kvar! God fortsättning ska man ju säga nu, så det gör jag...Puss o kram

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

1 januari 2009 20:58

Sigge: mamsen blir alldeles salig.
Torsten: jo då, vi saknar alla var och en på sitt vis
pussar till er

http://lagottoflickorna

 
Ingen bild

Primo

1 januari 2009 21:54

Åhhh så trist..( ja mest för matte som ville hinna se lilla Trixie när hon kommer) Men hallå vaddå Zara valpar....nu blir jag grinig...Zara/Primo valparna heter det!Så det så!

Puss puss! Vi är helt kaputt här idag....och nog fasen smäller dom ute ännu!

 
 Anna med flock

Anna med flock

1 januari 2009 23:44

Önskar dig med familj en fin start på 2009!

Valpisarna är så söta så jag sitter bara här och småler och förundras över ullbollarna på bilderna, gullemys!

http://timsevimse.blogg.se

 
Ingen bild

malte o snoken

2 januari 2009 10:54

hej o hå! god god fortsättning! vi kommer den tionde om det går bra! med vi är det jag o maken o två taxar i bilen...jag insåg nämligen att det var låååångt o köra så han får skjutsa mig, vi tar med fika bröd! Är nån tid bättre än nån annan? maila lååång o utförlig beskrivning el adress så vi kan kika på eniro!
krameligos från två taxars nos

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av PIA - 30 juni 2012 23:21

är vi tillbaka. Nu får ni ha tålamod med att jag har glömt det mesta med att blogga. Har ingen aning om hur jag ska ladda upp foton. Måste nog öva!!!!!!!!!!!!!!!! I alla fall har det rört på sej här sedan sist. Vi kar tre nya framtidshopp från Ital...

Av PIA - 14 november 2011 02:10

                Om ni trodde ni hade sluppit oss så trodde ni fel. Sedan sist har vi varit på semester i Piteå och haft valpar. Prima har haft sin första kull och Krölle sin sista. Båda med Giuggio som pappa. Bilder på dom kullarna kommer senare. H...

Av PIA - 23 juni 2011 15:15

önskar vi er alla med lite sommarbilder Kramar från oss              ...

Av PIA - 10 juni 2011 18:00

när Machello, kallas Zello hämtades. Så jädrans tomt det blev. Jag städade ur valphagen för att fylla tiden med något. Vi önskar Zello och hans familj all lycka. Till sist en bild på gåvor från våra valpar som vi har passat. Vi önskar er alla en ...

Av PIA - 5 juni 2011 17:46

                    Hej på er. Här kommer bilder på mamma Prima med sin son Machello, kallas Zello. Han ska hämtas 10 juni till sitt nya hem. Jag ska nu berätta en liten saga för er. Det var en gång ett stort land där alla medborgare var fria at...

Skapa flashcards