Direktlänk till inlägg 30 oktober 2008

MATVRAK

Av PIA - 30 oktober 2008 19:44

är dom, i kväll fick dom enbart valpmat för första gången. Hej och hå som det slank ner. En tittar till och med ner i hålet på formen för att se om det finns mer där. Som ni ser så äter dom från sockerkaksformar, kanonbra då kan dom inte gå i maten längre. Har letat efter sk valpbar, men bara hittat dom som är så stora så lejonungar hade kunnat äta från dom. Sådana här formarna har jag använt dom sista sex åren, fungerar jättebra. Nu är alla mätta och sover sin återhämtningssömn. Det ska jag också göra vid 01.30-tiden, ska bara städa och lite sånt först när alla "ungarna" och maken har somnat.                          Kram   Pia

 
 
Ingen bild

Primo och Acke

30 oktober 2008 21:35

Du Ludmilla, du har ngt konstigt som hänger under din mage! Aha...matte säger att det är dom där råttorna... ( förlåt valparna)som hänger där!! Tänk att jag Primo oxå ätit ur dessa formar!
Puss på er hela högen

 
Fia

Fia

30 oktober 2008 22:48

Mina valpar är oxå riktiga matvrak och det verkar smitta av sig för det har jag oxå blivit.
Nu är mina valpar 2 v 2 dagar. När var det som dina valpar föddes? De verkar ju ha kommit riktigt långt i utvecklingen.
Puss och kram

http://www.helenaofia.bloggagratis.se

 
Monkan

Monkan

30 oktober 2008 23:10

Söt sötare sötast. Idag vill jag ha den som är brunskimmel. Är det ok ;)

http://lagottokrullet.blogg.se

 
pia

pia

30 oktober 2008 23:36

haha Monkan, ta vem du vill, haha
Kramar

http://lagottoflickorna

 
Ludmilla

Ludmilla

30 oktober 2008 23:40

Fia, jag har svarat dej i din blogg
valpgos på dej
Primo, ja du, i dom har du också doppat snudan
gosgos

http://lagottoflickorna

 
Ingen bild

malte o snoken

31 oktober 2008 11:14

ser ut som ni redan har en mjölkbar iaf på första bilden! om mamman skakar på sig blir det milkshake!!

 
Ingen bild

laurence

31 oktober 2008 23:15

vi vill bara ha mer av dessa bilder och följa valparna hela vägen till de lämnar dig.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av PIA - 30 juni 2012 23:21

är vi tillbaka. Nu får ni ha tålamod med att jag har glömt det mesta med att blogga. Har ingen aning om hur jag ska ladda upp foton. Måste nog öva!!!!!!!!!!!!!!!! I alla fall har det rört på sej här sedan sist. Vi kar tre nya framtidshopp från Ital...

Av PIA - 14 november 2011 02:10

                Om ni trodde ni hade sluppit oss så trodde ni fel. Sedan sist har vi varit på semester i Piteå och haft valpar. Prima har haft sin första kull och Krölle sin sista. Båda med Giuggio som pappa. Bilder på dom kullarna kommer senare. H...

Av PIA - 23 juni 2011 15:15

önskar vi er alla med lite sommarbilder Kramar från oss              ...

Av PIA - 10 juni 2011 18:00

när Machello, kallas Zello hämtades. Så jädrans tomt det blev. Jag städade ur valphagen för att fylla tiden med något. Vi önskar Zello och hans familj all lycka. Till sist en bild på gåvor från våra valpar som vi har passat. Vi önskar er alla en ...

Av PIA - 5 juni 2011 17:46

                    Hej på er. Här kommer bilder på mamma Prima med sin son Machello, kallas Zello. Han ska hämtas 10 juni till sitt nya hem. Jag ska nu berätta en liten saga för er. Det var en gång ett stort land där alla medborgare var fria at...

Skapa flashcards