Direktlänk till inlägg 12 oktober 2008

INGET KUL

Av PIA - 12 oktober 2008 23:06

Fick ett samtal från en av valpköparna som var ledsen för min skull. Hon hade hört att någon baktalat min avel. Ja, vad fan gör man? Ska givetvis gå vidare med detta, men det kräver ork och energi. Tycker jag har fullt upp som det är. Så nu alla ni som har något att anmärka på ta chansen, detta erbjudande kommer aldrig igen, kan jag lova. Ni som känner mej och vill ge mej lite tröst, kan också göra det, det erbjudandet kommer alltid att finnas, haha.                  Kram på er

 
 
Monkan

Monkan

13 oktober 2008 00:23

Kom igen Pia. Kan man inte säga rakt ut till någon vad man tycker är det inte mycket värt. Det säger mer om den än om dig. Stora famnen från norr

http://lagottokrullet.blogg.se

 
pia

pia

13 oktober 2008 00:37

Monkan; tack min vän, det värmer
Kramarna

http://lagottoflickorna

 
Annelie & Azza

Annelie & Azza

13 oktober 2008 05:48

Jag håller med Monkan, mycket bra sagt. Vissa människor har inget innehållsrikt och värdefullt liv så tar dom till vad som helst för att fylla det. Jag förmodar att du iallafall har fler vänner än det andra klientelet runtomkring dig så bry dig inte. Massor av kramar Annelie och vovvarna :)

http://comaccios

 
Ingen bild

Hera softis

13 oktober 2008 06:14

Du Pia! Min matte har känt dej i snart 11 år.BÄTTRE uppfödare kompis finns inte,men det är ju ochså så att vi kör med raka rör.
Snacka skit kan folk,och man bli ledsen men Pia du har oss på bloggen som stöttar dej!Vänta bara snart är jag mitt gammla jag igen då skall jag vissa dom!!
Kramisar från oss!

 
Ingen bild

malte o snoken me matte

13 oktober 2008 09:24

va tråkigt, tänk att det ska alltid finnas illvilliga människor, avundsjuka el okunniga!
Pussa på dom små knubbiga från oss!

 
Ingen bild

Tessan med voffsar

13 oktober 2008 12:35

Vad är det jag hör??!! Pia, alla vi som känner dig, VET hur noga du är med både din avel och hur mån du är om dina hundar och alltid vill deras bästa!! Stå på dig och låt ingen liten illvillig människa få dig att må dåligt!
Stora kramen från oss!

 
pia

pia

13 oktober 2008 21:23

Tack alla älsklingar för positiva tankar. Det värmer otroligt och en tår kommer i ögonvrån. Vad vore jag utan er? INGENTING
All världens kramar till er mina verkliga vänner

http://lagottoflickorna

 
Ingen bild

Karin med vovvarna

15 oktober 2008 13:37

Ja du Pia man slutar aldrig att förvåna sig på människor. Det finns inte många uppfödare som kommer upp i din klass, både vad det gäller avel och stöd när man köpt en valp från dig.
Stå på dig!!
Kramar från oss alla

 
Ingen bild

Marie & Nico

15 oktober 2008 14:08

Vad tråkigt,man blir ju så klart ledsen när man hör sådant. Jag är ivarje fall hel nöjd med min Nico och jag har pratat med många uppfödare när jag letat valp och även varit på besök hos en del uppfödare. Du gav ett jättebra bemötande och sedan bryr du dig verkligen om att hundarna får jobba och att de blir aktiverade. Håller tummarna för gråbens hd resultat. kram Marie W & Nico

 
pia

pia

15 oktober 2008 14:39

Än en gång, Innerligt TACK till er, mina vänner för att ni stöttar mej.
Marie; hoppas du blir lika nöjd med Nico som du är med Cosmos.
Varma kramar till er alla

http://lagottoflickorna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av PIA - 30 juni 2012 23:21

är vi tillbaka. Nu får ni ha tålamod med att jag har glömt det mesta med att blogga. Har ingen aning om hur jag ska ladda upp foton. Måste nog öva!!!!!!!!!!!!!!!! I alla fall har det rört på sej här sedan sist. Vi kar tre nya framtidshopp från Ital...

Av PIA - 14 november 2011 02:10

                Om ni trodde ni hade sluppit oss så trodde ni fel. Sedan sist har vi varit på semester i Piteå och haft valpar. Prima har haft sin första kull och Krölle sin sista. Båda med Giuggio som pappa. Bilder på dom kullarna kommer senare. H...

Av PIA - 23 juni 2011 15:15

önskar vi er alla med lite sommarbilder Kramar från oss              ...

Av PIA - 10 juni 2011 18:00

när Machello, kallas Zello hämtades. Så jädrans tomt det blev. Jag städade ur valphagen för att fylla tiden med något. Vi önskar Zello och hans familj all lycka. Till sist en bild på gåvor från våra valpar som vi har passat. Vi önskar er alla en ...

Av PIA - 5 juni 2011 17:46

                    Hej på er. Här kommer bilder på mamma Prima med sin son Machello, kallas Zello. Han ska hämtas 10 juni till sitt nya hem. Jag ska nu berätta en liten saga för er. Det var en gång ett stort land där alla medborgare var fria at...

Ovido - Quiz & Flashcards