Direktlänk till inlägg 7 oktober 2008

PÅ BEGÄRAN

Av PIA - 7 oktober 2008 21:21

från den blivande mamman Fia kommer här bebbefoton. Dagen har varit bra på alla sätt, sol och ca 15 grader varmt. Ska snart plocka av vindruvorna, dom börjar bli "möra" nu. Är det någon som har recept på hembryggt vin av blå vindruvor? I så fall mottages det tacksamt.Må så gott och kram på er              Pia

 
 
Ingen bild

Hera softis

7 oktober 2008 22:00

Matte såg att där fanns den färgen hon gillar, men hon får vänta,är snart på benen igen.
Kramisar

 
Fia

Fia

7 oktober 2008 22:21

Sååååå söta! Jag längtar verkligen. Det börjar bli riktigt tungt och bebisarna sparkar hela tiden så jag får inte en lugn stund.
Tjockiskramar

http://www.helenaofia.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Tessan med voffsar

7 oktober 2008 22:36

Oj oj oj sååååå gulligt...eller? Ja än så länge är dom lite lika marsvin;) Primo säger att han ALDRIG varit så där liten oh mesig;)...men han snakar ju alltid i nattmössan!!
Kram på er allihopa....Primo undrar ifall ni läst Lagottonytt?

 
Ludmilla

Ludmilla

7 oktober 2008 23:13

Hera gumman: du ska vara på benen läänge än.
Vilken färg gillade din matte?
Nospussar
Fia: bara vänta så får du din belöning
bebbepussar
Tessan: väntade bara på din blogg. Visst har vi läst den bästa av alla artiklar. Bra jobbat som vanligt lilla älskling
Kramar i massor

http://lagottoflickorna

 
Ingen bild

Karin

8 oktober 2008 08:02

Ohhh vad ljuvliga små bebbar!!!
Kram från oss alla!

 
Ingen bild

malte o snoken

8 oktober 2008 11:15

å vilka sötproppar som nu e stora vovvar!!
ang vin; säger matte som inte kan nåt om vin: mosa, stampa, sila, dricka?

 
Ingen bild

matte till malt o snok

8 oktober 2008 20:37

jaha ja det e små valpar nu med...man kan inte alltid hänga med i svängarna så bra...men vintipset var väl lysande...?

 
 Anna med Tim

Anna med Tim

9 oktober 2008 00:40

Sicka små pluttisar! Ljuvliga :)

http://timsevimse.blogg.se

 
Litzi

Litzi

9 oktober 2008 12:11

Grattis moster till mera kusiner. Matte ärr så valppussugen. Tur hon har mig som älskar att gosa.

http://lagottokrullet.blogg.se

 
Ingen bild

Helena o Tosca

9 oktober 2008 20:51

Fortfarande lite väl små för att vara söta....vi väntar med den kommentaren tills de öppnat sina små blå.
Fast lite charmiga är de ju ändå ;)

 
Elza

Elza

9 oktober 2008 22:13

Grattis Mamsen !
Jag är så glad att jag fått halvsyskon!
Håll nu tummarna för mig och Alfons i Sundsvall på Lördag!Matte säger att jag är som en ferrari ,förstår inte riktigt vad hon menar men jag tror att det är bra(Jag springer så fort jag kan när vi tränar utrställning)
puss puss från Elza

http://lagottoalfons.elza.dinstudio.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av PIA - 30 juni 2012 23:21

är vi tillbaka. Nu får ni ha tålamod med att jag har glömt det mesta med att blogga. Har ingen aning om hur jag ska ladda upp foton. Måste nog öva!!!!!!!!!!!!!!!! I alla fall har det rört på sej här sedan sist. Vi kar tre nya framtidshopp från Ital...

Av PIA - 14 november 2011 02:10

                Om ni trodde ni hade sluppit oss så trodde ni fel. Sedan sist har vi varit på semester i Piteå och haft valpar. Prima har haft sin första kull och Krölle sin sista. Båda med Giuggio som pappa. Bilder på dom kullarna kommer senare. H...

Av PIA - 23 juni 2011 15:15

önskar vi er alla med lite sommarbilder Kramar från oss              ...

Av PIA - 10 juni 2011 18:00

när Machello, kallas Zello hämtades. Så jädrans tomt det blev. Jag städade ur valphagen för att fylla tiden med något. Vi önskar Zello och hans familj all lycka. Till sist en bild på gåvor från våra valpar som vi har passat. Vi önskar er alla en ...

Av PIA - 5 juni 2011 17:46

                    Hej på er. Här kommer bilder på mamma Prima med sin son Machello, kallas Zello. Han ska hämtas 10 juni till sitt nya hem. Jag ska nu berätta en liten saga för er. Det var en gång ett stort land där alla medborgare var fria at...

Ovido - Quiz & Flashcards