Alla inlägg den 19 september 2008

Av PIA - 19 september 2008 18:48

tack vare alla nosgos och hejarop. Tack alla ni som har skickat dom. I kväll åkte Håkan i väg med Liq och Zara till sin föräldragård. Liq ska leta kantareller och Zara, ja hon ska nog bara gosa kan jag tro, om nu inte hon också hittar. Tänk så härligt det är att få rå om dom lite extra. Vi tog en härlig promenad där hundarna hittade på allehanda bus. Fotona är lite blandade  , det första är Liq och jag nr två från vänster och Tessan som syns lite dåligt nr fyra( från Sofieroutställningen.  Det tredje fotot är på Zena, min älskade 0:a och dom  andra  på hemmaplan. Håkan fick en ynnest att ta med min kamera, så jag hoppas han fångar svampletarna på bild. Tror nog att Zara är lika duktig som Liq på att söka svamp. Kanske jag får tillbringa lördagskvällen med att rensa dom små jäklarna (svampen alltså) Just nu går Gråben omkring med sin pipleksak, det piper överallt, haha. Har en alldeles egen kväll med Zena, Krölle och Gråben, helt underbart. Det är inte så ofta jag bara har dom att gosa med, det gäller ju att fördela gracerna.Ha nu en härlig helg med mycket nosgos och svampletande.                    Kram                 Pia

Ovido - Quiz & Flashcards