Direktlänk till inlägg 23 augusti 2008

SNART SEMESTER

Av PIA - 23 augusti 2008 23:51

så hundarna har fått hitta sina platser i husbilen. Den lilla söta nosen som har parkerat sej på bordet tillhör Zena. Det är så viktigt att dom är trygga när vi är på resande "tass", det blir ju inte som när vi är hemma. Vi kör inte mer än ett par timmar i sträck, resan ska ju vara behaglig för oss alla. Målet denna gången blir Hedesunda där Gotti bor med matte Inga-Lill och husse Roland. Vi brukar hälsa på dom varje år. Om ni bara visste hur underbart det är där, ska visa er med så många foton som möjligt när vi är hemma igen. Kommer att ha abstinens efter er kära bloggvänner, hur ska jag klara av 10 dagar utan er?  Får nog ringa Tessan då och då och få rapport.Kanske jag hinner med en blogg i morgon, ska ju "ladda" husbilen med mat och annat som vi behöver på resan.Må så gott och kram           Pia

 
 
Ingen bild

malte o snicksnok

24 augusti 2008 11:17

ha en underbar semester o kör försiktigt nu!!

 
 Anna med Tim

Anna med Tim

24 augusti 2008 11:38

Hoppas ni får en jättetrevlig semester med fint väder och sköna dagar!

http://timsevimse.blogg.se

 
Ingen bild

Tessan med voffsar

24 augusti 2008 23:18

Ha en jätte skön semester, kör försiktigt ta det lungt så du slipper köra husbilen;)
Massor av kramar från oss!

 
Ingen bild

Karin

24 augusti 2008 23:39

Ha rn riktigt skön semester. Kör försiktigt. Kommer att sakna dig på bloggen.
Kramar!!

 
Annelie & Azza

Annelie & Azza

27 augusti 2008 20:04

Nejmen, är ni på semester och här har jag precis försökt ringa. Där av borde jag vara lite flitigare med att läsa din blogg då hade jag ju vetat ;) Hoppas ni kopplar av och njuter av resan :) Kram Annelie och vovvarna

http://comaccios.bloggagratis.se

 
Ingen bild

malte o snoken

28 augusti 2008 10:24

undrar just när ni kommer hem...vi saknar er...taxpuss!!

 
Ofelia

Ofelia

1 september 2008 19:39

Åååå vilken lyx att få åka på husvagnssemester. Jag har bott i husvagn en gång med min familj och det var toppen!Hoppas ni har det riktigt riktigt skönt.

http://www.lagotto-ofelia.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Ann-Britt

2 september 2008 08:06

Hoppas att Ni har haft det bra, synd att ni inte hörde av Er så hade Ginza kunnat svängt förbi med en puss, det tar bara en timme till Hedesunda

 
Ingen bild

Hera softis

6 september 2008 09:37

Jag sjunger ´Man ska ha husvagn`och tänker på filmen husvagns semester och skrattar,hoppas att ni inte har haft det så??
Undrar är det någon av er fyrbenta som har haft nackspärr någom gång?? Om ja Berätta om det.
Kramisar

 
Annelie & Azza

Annelie & Azza

10 september 2008 07:15

Det är en låååång semester :) Saknar er , hoppas dock att ni njuter av att vara lediga. Kram

http://comaccios

 
Ingen bild

malte o snokis

11 september 2008 10:40

å va kul att ni kommit hem....nu förväntar vi oss määäääängder med bilder o nyheter!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av PIA - 30 juni 2012 23:21

är vi tillbaka. Nu får ni ha tålamod med att jag har glömt det mesta med att blogga. Har ingen aning om hur jag ska ladda upp foton. Måste nog öva!!!!!!!!!!!!!!!! I alla fall har det rört på sej här sedan sist. Vi kar tre nya framtidshopp från Ital...

Av PIA - 14 november 2011 02:10

                Om ni trodde ni hade sluppit oss så trodde ni fel. Sedan sist har vi varit på semester i Piteå och haft valpar. Prima har haft sin första kull och Krölle sin sista. Båda med Giuggio som pappa. Bilder på dom kullarna kommer senare. H...

Av PIA - 23 juni 2011 15:15

önskar vi er alla med lite sommarbilder Kramar från oss              ...

Av PIA - 10 juni 2011 18:00

när Machello, kallas Zello hämtades. Så jädrans tomt det blev. Jag städade ur valphagen för att fylla tiden med något. Vi önskar Zello och hans familj all lycka. Till sist en bild på gåvor från våra valpar som vi har passat. Vi önskar er alla en ...

Av PIA - 5 juni 2011 17:46

                    Hej på er. Här kommer bilder på mamma Prima med sin son Machello, kallas Zello. Han ska hämtas 10 juni till sitt nya hem. Jag ska nu berätta en liten saga för er. Det var en gång ett stort land där alla medborgare var fria at...

Skapa flashcards