Alla inlägg den 29 juli 2008

Av PIA - 29 juli 2008 21:46

Ville kolla Krölle lite extra i dag, så hon fick egen tid med mej. Hon åt inte sin mat i morse och det är inte likt henne. Därför tog jag henne på en tur själv. Men inte var det något fel där inte.  För säkerhets skull fick hon en extraportion mat i kväll. Lite snopen såg hon ut när jag satte ner matskålen, men hon tacka inte nej. Tänk så "hönsig" man blir när det inte stämmer. På en av bilderna har hon hoppat upp på muren till kyrkogåden. Tyvärr är vägen alldeles utanför så hon fick vara kopplad. Allra helst vill jag låta mina hundar springa lösa om det går. Deras lycka är ju det man lever för och att se till att dom mår bra. Hundarna behöver ju så mycket mer än bara "kissepromenader". Dom som påstår att hundarna inte vill göra något när det är varmt, tror jag det är så att matte/husse inte vill. Mej veteligt är det ganska mycket skugga i skogen, så ut med dom där och ha kul. Säger som Tessan, GUD VAG JAG ÄLSKAR MINA HUNDAR.Kram för i dag            Pia

Ovido - Quiz & Flashcards