Alla inlägg den 14 juni 2008

Av PIA - 14 juni 2008 16:24

Grattis på din födelsedag, men varför lukar(skånska) du ogräs när du har din dag? Du skulle ju bara sitta och bli uppassad, men jag vill ju gärna vara med dej, så mej gör det inget. Resten av min flock säger GRATTIS OCH HURRA PÅ PAPSENS DAG.              Voff   Gråben

Av PIA - 14 juni 2008 00:13

Givetvis är hon Gråbens syster, den lilla sockersmulan. Fotot har hennes ägare skickat till mej. Det blir en sen blogg ikväll, somnade i soffan, usch. Har varit i staden och köpt födelsedagspresenter till min man. Han vet ju vad han får, det var tvunget att prova allt först. Men jag bad expediten att slå in grejerna i tre olika paket, haha, så i morgon får han verka mycket överraskad när han öppnar dom. Har lyckats vinna ett par auktioner till med antiskällhalsband !!!!!!!!!!!!!!!!! Nu får det snart vara nog. Längtar tills jag får min kamera.          Nu är det nanedags       Kram på er           Pia

Ovido - Quiz & Flashcards