Alla inlägg den 12 juni 2008

Av PIA - 12 juni 2008 22:58

Eller ja denna filsnutt blir ju den ni ser först...gå in under och titta på en till...

Tessan ;) The greatest "hacker"....hi hi hi

Av PIA - 12 juni 2008 22:55

Hej hopp!

Ja men vad gör jag här inne?? Jo hjälper Pia med att få ut två filmer...

kommer en till snart

Tessan

Av PIA - 12 juni 2008 21:01

lägga ut videosnuttarna på bloggen. Gråben har haft besök av sin kompis Piraya och hennes husse filmade. Har bett Tessan (min gullekompis) om hjälp. I alla fall hade småungarna jätteroligt som vanligt.Hera; var lugn, har tagit hem vad jag behöver och mer därtill. Är det någon som behöver antiskällhalsband, dom börjar drälla in, haha. Har bjudit på fler än jag behöver, trodde inte att det var så lätt att vinna buden, ändå har jag emellanåt lagt skambud.Det näst sista fick jag för 86 kr, det ni. Jag återkommer med videosnuttarna.   Kram från Pia Gråben och Piraya

Ovido - Quiz & Flashcards