Alla inlägg den 10 juni 2008

Av PIA - 10 juni 2008 20:48

idag av en schäfervalp som är några veckor yngre än vad han är. Först var han jätterädd, för denna svarta sak. Men då kastade jag ut lite gottis på gräsmattan, och vips så glömde han att vara rädd. Godissuget tar ju över allt annat om man är en Lagotto. Sedan lekte dom och brottades allt vad tygen höll.Snart har jag en ny kamera, då ni ska ni få se på bilder.  Lek och bus på erPia

Av PIA - 10 juni 2008 00:42

ja det upptar all min tid. Därför inga bilder idag. Om ni bara viste så mycket jag har ropat in, lite blingbling och ett antiskällhalsband. Liq har blivit förj...ig på att skälla. Ingen kamera än förstås, men har hittat bra pris på Elgiganten. Måste bara vänta in mitt senaste bud på en Canon eos 450D. Får jag inte den köper jag en på Eg.  Ha det så gott mina vänner

Ovido - Quiz & Flashcards