Alla inlägg den 6 juni 2008

Av PIA - 6 juni 2008 00:00

Ja då får snuttefilten duga. Så fort jag använder zoomen så blir bilden så här suddig. Efter att jag var hos tandhygienisten idag, hua hua, så gick jag in i en fotoaffär fär för att höra om priset på kameran som Tessan och ni andra har rekomenderat. Dom hade bara den nya 405. Tycker priset var alldeles för högt. Nästan 7000 kr för bara kamerahuset, sen behöver jag ju ett objektiv också. Är det någon som har en begagnad Canon Eos 400D eller motsvarande som är till salu är jag spekulant. Fick mail från Mia H som jag blev så glad över. Mia köpte en Westiepojke av mej för "tusen" år sedan. Om du läser detta Mia så tala om hur länge sedan det var. Hon har gjort en egen sida om sin hund bara för mej. Vilken underbar tjej hon är. Som jag har sagt förut, var rädd om om era älskade vänner.    Puss & Kram   Pia 

Ovido - Quiz & Flashcards