Alla inlägg under maj 2008

Av PIA - 8 maj 2008 00:27

Skulle inte "ropat hej" ang Alessias mage. Har precis tagit ut henne igen. Då blir det ännu en vaknatt, hualigen. Fan vad seg i huvudet man blir utan sömn, men det är säkert Alessia också stackarn. Så fort jag rör mej i rummet vaknar ju bebbarna också och tror vi ska leka, men icke.Kram på er som får sova    Pia

Av PIA - 7 maj 2008 22:36

I natt har Elza(bilden) och Alfons blivit föräldrar till 4 underbara gossar. JÄTTEGRATTIS säger vi till er och matte Theres, och Ludmilla har blivit mormor.Tidigt i morse blev Alessia  dålig i magen, säkert en "sommarsjuka" som går, men det går åt rätt håll. Eftersom jag var tvungen att vara vaken passade jag på att nalla lite till av löjromen. Det är ju bara SÅ GOTT.Återigen löjrompussar på er    Pia

Av PIA - 6 maj 2008 22:33

Solen sken och valparna var ute på upptäktsfärd i trädgården. Tur att jag hade hjälp av Maria så vi kunde fånga in dom små liven. Nu är det bestämt att Gråben stannar hos oss. Blir du glad nu Tessan? Hade liksom inte tid att fota, brödluckan gick i ett, haha. Vet att Adamo(gråbens bror) får ett innehållsrikt och arbetande liv, UNDERBART.      Kram på er    Pia

Av PIA - 5 maj 2008 20:24

Visst är hon helt bedårande. Hon har lyckan att ha fått en matte och husse som ska låte henne klättra i bergen i Frankrike. Kanske hon får leta tryffel också, vem vet. Fotot är taget av hennes nya familj.Alla mina valpisar har fått underbara nya hem. Snart ska min sista dotter hämtas och i morgon ska jag visa upp Gråben(förlåt Tessan). Nu ska jag vila mej.     Puss på er      Liquerizia

Av PIA - 4 maj 2008 22:25

Ja, visst är det kärt? Idag har Håkan haft med sej ett par av hundarna och besökt föräldragården. Synd att han glömde ta med sej kameran. Dom grillade vid den lilla sjön där en vitkindad gåsmamma ligger på ägg. Hennes make simmade runt, runt, för att hålla uppsikt. Hundarna fick vara i koppel, för som alla vet är naturen en sagolik barnkammare nu. Själv kom jag inte i säng förrän vid 04.30 Då hade Intensas magsjuka lugnat ner sej. Hon var så himla dålig i natt, kunde varken gå eller stå. Jag bar ut henne "tusen" gånger i natt och masserade hennes mage. Varje gång kom en hel sjö av diarré ut. Nu går hon på dietmat. Oj så trött man blir av nattvak och oro.Var rädd om dom små i naturen        Kram            Pia

Av PIA - 3 maj 2008 22:24

men mindre lycka är att bli dålig i magen. Jag, Intensa, åt nog något som jag hittade i den gamla komposten. Nu är jag jättedålig i magen så mamsen och jag får sova i köket. Orkar inte skriva mer.Puss från Intensa

Av PIA - 1 maj 2008 23:47

Det underbaraste som finns. Tack Malin för att du hade med det till mej, 1 helt kg. Nu är det nog bara 800 gr kvar, men man  måste ju bara njuta av detta guld från Piteå.            Löjrompuss på er      Pia

Ovido - Quiz & Flashcards