Alla inlägg den 23 maj 2008

Av PIA - 23 maj 2008 23:37

Så här ser jag ut. Nu kommer jag också att blogga lite. Min storasyster Alessia har blivit hämtad idag . Blev faktiskt lite sotis. Mamsen har berättat vilket härligt liv hon ska få. Fotot på mej har Tessan tagit, rykande färskt.Puss   Gråben

Av PIA - 23 maj 2008 17:11

som kom i går kväll, Tessan och Anita. Vi pratade,drack vin, skrattade, drack vin och pratade långt in på natten. Tack mina gullevänner för att ni bestämde er för att stannade över natten. Anita tog med sej Alessia hem, hoppas att dom ska trivas tillsammans och att Anita ska få något bra att jobba med. Hörde att Alessia badade på hemvägen, det är ruter i dentösen. Ska be Tessan om några foto från i dag, min kamera är helkass.Må så gott & kram       pia & Liq

Ovido - Quiz & Flashcards