Alla inlägg den 17 april 2008

Av PIA - 17 april 2008 23:44

har jag precis blivit farmor till, är så omtumlad.Han vägde över 4,2 kg och 51 cm. Jag gråter just nu. Vilka duktiga föräldrar.    Lyckokramar till er alla   Pia

Av PIA - 17 april 2008 22:32

Stressade i väg till Ängelholm, hade tandläkarbesök, har ångest varje gång. Denna gången var det tvunget, hade bitit sönder en krona som var lite mer än 2 år. Garantin hade givetvis gått ut. Väl där lyckades jag övertala tandläkaren att göra en kompositfyllning. Kostnad under 1000 kr. En ny krona hade kostat ca 7000 kr. Men det blir väl en ny så småningom.  Tog lokalbussen ner till stan, sedan vänta på min buss till Strövelstorp. Väl hemma efter 2 timmar slog bajslukten emot mej. Hann inte få av mej jackan förrän telefonen ringde. Ett mycket roligt samtal, hej Monica. Började göra rent rent i valphagen när nästa samtal kom, trevligt, hej Therez. Vi pratade om lilla Elzas graviditet.Tre samtal till som jag själv var skuld till. Ett till veterinären om valpbesiktningen Ringde sedan och beställde hundmat, det tredje var till Tessan. Vi planerade morgondagens tura. Efter det mata dom vuxna och rasta. Sent i kväll matade jag äntligen min man och mej själv. Hinner kanske inte blogga varje dag längre, men det blir bättre om ca 14 dagar. Då har valparna flyttat till sina hem.Är det någon som vill "prya" hos mej?               Kram på er     Pia

Ovido - Quiz & Flashcards