Direktlänk till inlägg 19 mars 2008

FRUKOST OCH MIDDAG

Av PIA - 19 mars 2008 20:33

Så här ser det ut nu när mina ungar äter. Jag har bestämt mej för att dom är redo att bli beskådade nu. Man kan inte vara nog försiktig med småttingarna. I går var mamsen och papsen barnmorskor och förlöste 8 små valpar. Vilken tur att dom inte är våra, vi har ju huset fullt. Mamsen kallar vårat hus för en djurpark. Jag vill kalla det för förlossningspark. Passa på era små så dom inte försvinner.        Puss  Liq

 
 
salma

salma

19 mars 2008 21:39

Den översta bilden måste vara frukosten för ni har ju inte ens vaknat där.

nosgos

http://salma.bloggagratis.se

 
Liquerizia

Liquerizia

19 mars 2008 22:32

Salma; du har så rätt. Kommer du ihåg hur det var när du var så liten?
Puss

http://lagottoflickorna

 
Ingen bild

Tessan

19 mars 2008 23:19

Åhh Liq så fina dom är dina bebisar!! Oj vad jag vill pussa på deras små magar...din mamsing måste se till och ta vara på sig nu när huset är fullt av småttingar och andra "odjur" ;)
Puss och kram

 
Helena o Tosca

Helena o Tosca

20 mars 2008 07:45

Benen åt alla håll och kanter när de äter. Inte lätt att vara liten och ha fyra ben att hålla reda på inte.

http://web.comhem.se/~u36973596

 
Ingen bild

malte o snoken

20 mars 2008 11:54

å såna gosproppar, sugproppar tycker nog mamman...

 
salma

salma

20 mars 2008 12:54

Oj ja jag kommer ihåg allt. Det var lyxigt värre för jag och mina syskon hade vars två proppar att äta på.

http://salma.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av PIA - 30 juni 2012 23:21

är vi tillbaka. Nu får ni ha tålamod med att jag har glömt det mesta med att blogga. Har ingen aning om hur jag ska ladda upp foton. Måste nog öva!!!!!!!!!!!!!!!! I alla fall har det rört på sej här sedan sist. Vi kar tre nya framtidshopp från Ital...

Av PIA - 14 november 2011 02:10

                Om ni trodde ni hade sluppit oss så trodde ni fel. Sedan sist har vi varit på semester i Piteå och haft valpar. Prima har haft sin första kull och Krölle sin sista. Båda med Giuggio som pappa. Bilder på dom kullarna kommer senare. H...

Av PIA - 23 juni 2011 15:15

önskar vi er alla med lite sommarbilder Kramar från oss              ...

Av PIA - 10 juni 2011 18:00

när Machello, kallas Zello hämtades. Så jädrans tomt det blev. Jag städade ur valphagen för att fylla tiden med något. Vi önskar Zello och hans familj all lycka. Till sist en bild på gåvor från våra valpar som vi har passat. Vi önskar er alla en ...

Av PIA - 5 juni 2011 17:46

                    Hej på er. Här kommer bilder på mamma Prima med sin son Machello, kallas Zello. Han ska hämtas 10 juni till sitt nya hem. Jag ska nu berätta en liten saga för er. Det var en gång ett stort land där alla medborgare var fria at...

Skapa flashcards