Direktlänk till inlägg 8 mars 2008

BAKOM GALLER

Av PIA - 8 mars 2008 21:58

Så här har vi lagottoflickorna haft det två timmar i dag. Vi har varit bakom galler när mamsen och papsen var i Helsingör och "hygede" sej. Den vita är jag, Intensa, den andra liggande är jag, Krölle, och vem är det på soffryggen tro, jo Alessia. När våra människor kom hem hade vi det jätteroligt i trädgården, och vi pussade och hoppade på mamsens rena kläder. Hon hann inte byta om för vi var så "jättegladsnabba". Kvällen har däremot varit tråkig. Det var något sångprogram? som mamsen och papsen inte alls var överens om.Nu vet ni hur vi ser ut.        Puss puss puss

 
 
Ingen bild

malte o snok

8 mars 2008 22:22

Ni e jättesöta alla tre, roligt o se vem som va vem!! Man ska inte ha särskilt rena kläder när man ska kramas...visste eran matte inte det?

 
Salma

Salma

8 mars 2008 22:34

Ser du nåt kul där ute i kväll Alessia? Några snygga grabbar? Eller nån som man måste skälla lite på?

kram

http://salma.bloggagratis.se

 
Krölle, Alessia & Intensa

Krölle, Alessia & Intensa

8 mars 2008 23:10

Malte o Snokas; vi är så SUPERSNABBA så hon hinner inte byta om.
Salma; vi spanar efter taxpojkarna som ska flytta till skåne.
Puss på er från oss tre

http://lagottoflickorna

 
Primo

Primo

8 mars 2008 23:19

Bakom stalage heter det ju!! Det har min matte sagt att hon lärde sig hemma hos er minsann!! Alessia, ser att du både är lik mig utseendemässigt och "klättermässigt";)Det är fuskigt att matte ska få åka och hälsa på er och inte JAG!!!!

http://www.ackebus.se

 
Krölle, Alessia & Intensa

Krölle, Alessia & Intensa

8 mars 2008 23:52

Primo; det är ju bara du som vet vad stalage är. Vi tycker också det är orättvist att inte du och Acke kan följa med. Vi hade velat pussa på din goa, söta nos.
syskonpussar & Intensapussar

http://lagottoflickorna

 
Chilla

Chilla

10 mars 2008 10:03

Jag = Chilla och Alessia har något gemensamt, vi är båda två på fönsterbrädorna för att kunna hålla koll på vad som händer. Tycker att ni tjejer verkar vara ett härligt gäng som har mysigt tillsammans, i sängen är den bästaste platsen för myspys.

http://chilla.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av PIA - 30 juni 2012 23:21

är vi tillbaka. Nu får ni ha tålamod med att jag har glömt det mesta med att blogga. Har ingen aning om hur jag ska ladda upp foton. Måste nog öva!!!!!!!!!!!!!!!! I alla fall har det rört på sej här sedan sist. Vi kar tre nya framtidshopp från Ital...

Av PIA - 14 november 2011 02:10

                Om ni trodde ni hade sluppit oss så trodde ni fel. Sedan sist har vi varit på semester i Piteå och haft valpar. Prima har haft sin första kull och Krölle sin sista. Båda med Giuggio som pappa. Bilder på dom kullarna kommer senare. H...

Av PIA - 23 juni 2011 15:15

önskar vi er alla med lite sommarbilder Kramar från oss              ...

Av PIA - 10 juni 2011 18:00

när Machello, kallas Zello hämtades. Så jädrans tomt det blev. Jag städade ur valphagen för att fylla tiden med något. Vi önskar Zello och hans familj all lycka. Till sist en bild på gåvor från våra valpar som vi har passat. Vi önskar er alla en ...

Av PIA - 5 juni 2011 17:46

                    Hej på er. Här kommer bilder på mamma Prima med sin son Machello, kallas Zello. Han ska hämtas 10 juni till sitt nya hem. Jag ska nu berätta en liten saga för er. Det var en gång ett stort land där alla medborgare var fria at...

Ovido - Quiz & Flashcards